deprimeret hest?! eller... {{forumTopicSubject}}
... keder hun sig mon bare?
jeg har jo fået min hoppe hjem og hun går nu med min kusines pony (julles kæreste:-))
hun står meget og hænger og ser så trist ud, men hun spiser, drikker og står ikke og "skutter" sig i kulden, så tror ikk hun fryser. (hun har ikk dækken på)
efter alt det sne er kommet har jeg ikk rigtig mulighed for at have hende ude og lave noget, da der er alt for glat alle steder.
før trænede jeg hende flere gange om ugen, men jeg syntes hun er blevet så tynd nu. ikke sådan tynd tynd, men hun har mistet musklerne, ligner det.
hun har dog lige haft orm og har fået ormekur. derudover har hun næsten lige fået noget vitamin og jern tilskud fordi hun var lidt grim i pelsen. og hun er blevet meget pænere:-)
men jeg er bare lidt bekymret fordi hun virker så trist. og hun har baby i maven:-S
nogen der har prøvet det? eller kan hjælpe lidt:-)
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 501
Måske hun kan blive bedre til at vige for tryk, dvs rykke sig, når du blot peger på bagdelen?
Hun kan træne smidighed, ved at du får hende til at følge en godbid? ned mellem benene= stræk i overlinien, omme ved gjordlejet, både højre og venstre= smidig hals
Eller hvad med almindelig trick-træning? Så får hun brugt hovedet i stedet for benene?
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Emner: 39 Svar: 2.769
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 97
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 33 Heste: 9 Emner: 55 Svar: 194
i de dage hvor der er rigtig koldt (som nu på -16 grader:-() og ja, bare når der er frost, har hun regndækken på. jeg har sat hende ca 300-500 g op i foder nu og hun får så meget hø hun stadig har lidt i boksen om morgenen:-)
er glad for jeres svar, er også hvad jeg selv er kommet frem til, men altid rart lige at høre fra andre hvad de har af forslag:-)
deprimeret hest?! eller...