En juledag man ikke glemmer nu og her! {{forumTopicSubject}}
Har i en historie om juledag så lig den her ind...:P
ingen friville jamen så begynder jeg:)
jeg vågnede tidligt og gik ned.(hele vores familie sover ikke særlig længe)jeg gik ned for at kigge til mine dejlige gaver som jeg havde ønsket mig!!! jeg kommer ned og sætter mig ved juletræet og "leger" med gaverne. efter lidt tid (stadig morgen) kommer mor ind i stuen og siger hun lige har været nede og fodre og vi har haft vandskade .... 10 cm ca højt vand lag over HELE stalden... halmen, høet, wrappen var i bunden helt våd!!! fodret var i bunden hel våd osv... vi måtte så muge vores vinter forråd i boksene ud da de var helt våde... der er fire bokse og normalt har vi en minilæsser til det men vi kunne ikke komme til så vi måtte muge ud selv... trillebør, greb og skovl gik mor, to lillesøstre og jeg i krig!!!
normalt lader vi der bare være meget lort da vores maskine godt kan klare det og boksene kan også sagtens have plads til det:P så det var meget tungt lort men efter første boks fik vi hevet vores ting derind og meget vand fejet ud så tog vi de tre sidste bokse med maskine og når man tog lortet op så man bare vand!!
vi arbejde (os fire) ca 8 timer og vi havde frosne træer som bare katten:P men efter det hygge vi os og vi var jo sammen
sorry den var ret lang men er der en anden der vil skrive en dags historie behøver ikke være hverken idag igår eller din fødselsdag... det er bare hyggeligt:)
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 185 Svar: 2.304
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 92 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.730
http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=688217
okt 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 20 Emner: 68 Svar: 470
R.I.P.
Kan det have været indre blødninger? (Måske hul på tarmen eller mavesækken? Føler med diig...
Lise B
OMG! Det lyder pisse koldt, jeg ved hvordan det er at skulle muge 1 boks ud i -16 grader... Men 8timer?!! Brrr... Så er det nok godt at komme ind i varmen igen? xD
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 92 Heste: 3 Emner: 278 Svar: 1.730
nov 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 46 Svar: 124
okt 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 20 Emner: 68 Svar: 470
Øv.. RIP
Lise B
Stadig, Brrr... xD
En juledag man ikke glemmer nu og her!