Ferie eller ikk? {{forumTopicSubject}}
Jeg ejer jo ikke nogle ponyer på den måde, men har fået lov at komme ude ved de ponyer jeg har i min profil der i blandt Dixie som bliver 2 her til sommer - som jeg fik æren af at opdrage på, og indtil videre er det jo bare gået super!
Sidste år var hun på ferie i 2 måneder for at blive afvænnet fuldstændig og da hun kom hjem kunne man sagtens gå ture med hende osv. Der var dog lidt problemer med at få hende hjem, da ham der kørte ud med hende havde arbejde... Men det ordnede sig
Nu spurgte jeg så den ene ejer her for et stykke tid siden og sprugte om hun ikke synes at Dixie skulle derud igen, både fordi hun kommer ud på en ordentlig græsfold og møder nogle nye venner osv osv. Men hun sagde at hun helst ville have hende der hjemme som består at udemærkede folde dog med minimal græs (de får hø 24/7), nogle kedelige gamle ponyer, hendes mor og mormor
Altså skal jeg evt prøve at spørge den anden ejer (han bestemmer mest ;D) Om vi ikke skulle tage hende ud 14 dage - ? 1 månede evt, eller synes i det gør lige meget
Hun ville komme til at gå med shetlænder køreheste på en stor eng med vandløb, bakker osv (og med gode tur muligheder)
sep 2006
Følger: 66 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 93 Svar: 579
mar 2008
Følger: 43 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 563 Svar: 1.588
Men man kan så også sige at plage skal vel have lidt sjovt.. Jeg ved det ikke rigtig?
jan 2008
Følger: 64 Følgere: 65 Heste: 9 Emner: 169 Svar: 391
Ferie eller ikk?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside