{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Tilridning {{forumTopicSubject}}

Heii.
Jeg har en fjordhest, som jeg skal i gang med at tilride her til foråret, da jeg ikke er den der er mest erfaren med dette, vil jeg meget gerne have hjælp og råd fra nogle der har erfaring med dette!
Jeg har brug for alt den viden jeg kan få, så jeg kan få så meget tillid til hesten, og den har tillid til mig.
Det er personer der er lidt yngre end mig, der senere vil komme til at ride hende, men jeg skal til at starte nogle stævner her en gang.

Så hvis nogen af jer, der har en hel masse gode råd, eller nogle hjemmesider i kan anbefale, hvor man kan læse om tilridning og alt det, så skriv! (:

På forhånd, tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilridning
  • #1   10. jan 2011 Hej!

-Jeg var oppe på min 3års DV her for et par dage siden, og der var en horsemannships lærer, han sagde at man skulle gøre ALT for at lave laaaaaaaaaaaangsome bevægelser, og man skal strigle og trække osv. med tilliden smiley

håber at jeg hjalp lidt smiley

• #2   10. jan 2011 tak smiley

• #3   11. jan 2011 hmm og andre mener, det stresser hesten ved at lave de langsomme bevæelser, fordi det er ligesom når et rovdyr ligger og sniger sig ind på sit bytte.( self. skal man lave de langsomme bevæelser, for tilvænding o lign ting.) jeg tror det handler for dig som menneske at tage et skidt afgangen og ikke presse hesten. hvis du stoler på hesten vil der komme en gensides tillid. du skal være rolige inden i, men være præcis i dine bevæelser. det er også vigtigt at se hvad hesten er klar til rent psykisk og fysiks. jeg var bl.a for første gang oppe og sidde på Tristan igår, blot i 1 minut. men det var alt hvad jeg behøvet. en godt forberet hest, giver en problemfri tilridning.
    indianer gjort faktisk noget, jeg syntes er imponerende. de var så meget sammen med deres heste, at vi blev "familie" så ung hestene satte ikke spørgsmål når de skulle "tilride" dem. for det så ung hestene som noget helt naturligt

Kommentér på:
Tilridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce