{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning
  • #1   25. feb 2020 Camilla Stormont har et godt sted, hvor hun blandt andet tilrider smiley

  • #2   25. feb 2020 Må jeg anbefale at du finder et sted tæt på dig selv, hvor du nemt kan komme forbi, og hvor du kan købe dig til hjælp og undervisning, når du selv går i gang med at skulle ride smiley

    Jeg er ganske sikker på at Stormont er god, hvis man ønsker noget HMS- agtigt, forstået udfra “bidløs/bomløs” agtigt.

    Men Horsmanship udøves jo overalt, det er jo bare “management af heste”, og det gør alle jo som har med heste at gøre smiley

    Hvis du tænker på nogle som måske har meget fokus på biomekanik, evt kan tilride bidløst, og aldrig kunne drømme om at lægge indspændinger på i longen, så kunne du måske også kigge på hvem indenfor BBH er træner oppe i dit område.

    Mvh Charlotte


  • #3   25. feb 2020 Stormont holder også til på Fyn

  • #4   25. feb 2020 Hovsa det var sådan set også det jeg tænkte på - at hun er på Fyn, og TS ønsker evt noget i Nordjylland, hvilket formentlig er tæt på hjemmet.

    Mvh Charlotte


  • #5   25. feb 2020 Hvis Viborg ikke er for langt væk, så kan du tjekke min side ud på Facebook: RN Helhedstræning - fysiurgisk hesteterapeut

  • #7   25. feb 2020 Ja Camilla er godt nok på Fyn, men hun er god smiley

  • #9   26. feb 2020 Jeg vil også sige kig efter en BBH træner, der er en liste på hjemmesiden hvor du kan finde den nærmeste.

  • #10   26. feb 2020 Jeg siger tusind tak for indput og råd ??

    Jeps jeg ved godt at horsemanship er omgang med heste og lignende, men tænkte det var "det letteste" at skrive istedet for TRT f.eks. smiley

    Vil selvfølgelig gerne finde noget tæt på, men det er uhyre vigtigt for mig at det bliver "gjort ordentligt" hvis i ved hvad jeg mener smiley
    Så må jeg tage nogle lidt længere køreture for at poppe ind og følge med.

    Siger tusind tak for alt hjælpen! ??


Kommentér på:
Tilridning

Annonce