2. mar 2009 Følger: 100 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 80 Svar: 887
seje lille pony!!!! {{forumTopicSubject}}
Min pony har virkelig haft problemer i spring. Hun kunne overhovedet ikke finde afstande eller noget, da jeg fik hende for 1 år siden. Hun væltede ind i springene, men hun sprang dog hver gang, og hun stoppede aldrig.
Jeg havde problemer til stævner, fordi hun ikke var så rutineret. Jeg har bare været så skuffet til stævner, fordi hun bare virkelig har kæmpet, men stadig taget 1-3 bomme hver gang (også til træning). Det er dog blevet meget bedre nu, hun er virkelig en drømmepony, og vi styrer virkelig klubstævnerne (magler ryttermærke 4 og klar-parat-start).
Nå men så her i søndags tager vi til stævne på HES, og skal ride LB og LA for kat. 1. I LB var vi fejlfrie men bliver slået af nogle der rider på distrikstsplan, og rider MB osv. Det var self fint, og vi ender som 1. uplac.
Så i LA rider vi igen en super fin fejlfri runde, men jeg regner self ikke med placering, eftersom jeg rider mod rigtig dygtige ryttere med rutinerede ryttere. Og så hører jeg over højtaleren " på første pladsen har vi Anne Cathrine Andersen og Time and Patience i tiden 27,65 sek." - jeg tænker bare wtf har vi vundet!!!
Jeg blev bare så glad og stolt af min lille pony
Hun gik fra at være ingenting til alting
vi har næsten altid sløjfer med hjem nu
Bare lige et lille glædes forum herfra mig
kh AC
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 310
Har også prøvet de "død punkter" hvor alt bare mislykkedes og intet bliver som man gerne vil... ingen resultater af ens hårde arbejde osv... så det er jo bare mega skønt når de positive resultater så kommer
mar 2009
Følger: 100 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 80 Svar: 887
dec 2007
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 7 Emner: 16 Svar: 94
seje lille pony!!!!