{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meningen med livet?
  • #1   13. jan 2011 Min mening med livet er, at jeg vil gøre alt jeg kan, for at bruge mit liv på det jeg ønsker.. Jeg vil forsøge at spilde så lidt tid som overhovedet muligt på noget jeg ikke har lyst til. Selvom det er svært.

    Og mine drømme, og min passion, ligger hos hestene.


  • #2   13. jan 2011 Jeg havde en drøm..
    at gøre min forældre stolte, men det sker aldrig.
    Jeg havde endnu en drøm, om at blive dyrlæge.
    Men det bliver jeg aldrig..

    - lige i øjeblikket ser jeg ingen mening med det..


  • #3   13. jan 2011 jeg syntes ikke livet giver nogen megning nogle gange..
    Men self. har jeg jo nogle drømme som ligger hod mine heste.
    Og jeg vil prøve så meget som muligt


  • #4   13. jan 2011 Sofie: Det lyder fantastisk, godt du har nogen drømme at leve for. smiley

    Jer andre: Nej, nogengange kan man altså ikke se meningen med livet. Sådan har jeg det også ligenu..
    For mange nederlag, for mange skuffelser.


  • #5   13. jan 2011 min mening med livet, er at jeg fuldføre min drøm. om íkke andet lytter og tror på mig selv. så kan det ikke gå helt galt.


  • #7   13. jan 2011 ingen mening i øjeblikket )-:

  • #8   13. jan 2011 Nej, det gør man godt nok ikke..
    Og jeg har glemt at se bag mig, jeg har gkemt at feje min egen dør først..
    Og det er ikke fedt at opdage det midt i lykken..
    Og mit værste maridt er forelskelse ( og gæt hvad jeg er nu. xD)


  • #10   13. jan 2011 Jeg tror meningen med livet er at kæmpe for det der er rigtigt for en selv! smiley

    Min "mening" med livet... De tlyder så poetisk, men det som JEG finder mening i er stand-up comedy og film. I mit liv mener jeg min mening er at viderebringe et budskab gennem disse to ting...

    Derudover heste, naturligvis, men det er på en anden måde. For mig er heste en passion helt ind i hjertet, 2 gange har jeg prøvet at stoppe med heste fordi tiden var knap og begge gange var jeg kun "væk" i max 6mdr fordi at trængen til træning med heste blev for hårdt, hvor imod stand-up comedy og film er min karriere - noget jeg elsker og knokler for, så er heste min passion der sidder tæt ved hjertet.


  • #11   13. jan 2011 Grunden til jeg lever (Nemmere at svare på xD) er fordi jeg har en drøm op at opnå noget. Jeg vil ikke bare give op i de svære tider, men derimod kæmpefor hvad jeg drømmer om og så en dag kunne se mine drømme være gået i opfyldelse.

  • #12   13. jan 2011 Min store passion er heste og træningen med dem smiley Det er det jeg vil leve af og bruge mit liv på. Desværre har jeg nu fået hesteallergi så ved ikke lige hvad jeg skal...

  • #13   14. jan 2011 At lære af mit liv og mine fejl og udvikle mig som menneske smiley At være god imod andre og få det samme igen. At leve i harmoni med mig selv og alt omkring mig smiley

  • #14   14. jan 2011 At blive tilfreds med mit liv, er det jeg vil. Jeg vil gøre alt for at opnå det jeg har brug for. Men tænker ofte at det hele ville være nemmere hvis jeg ikke var her. At så var der ikke nogle krav og så videre

  • #15   14. jan 2011 Der er ingen mening med livet - udøver den mening vi selv skaber!

    Meningen med mit liv... hmm, jeg har ikke fundet alle svarene endnu.

    Men jeg håber at meningen med mit liv er at jeg skal være sammen med Kristoffer (min kæreste) og danne familie med ham. Så må resten komme til eller ej.


  • #16   15. jan 2011 Hmm .. "Der er ingen mening med livet, men søg den alligevel."
    Der er ikke en fast mening med livet. Den kommer an på hvor du er henne i livet, hvordan du har det, hvad der fornylig er sket for dig..

    Jeg tror man kunne spørge sig selv om det hvert halve år / hvert år og sige noget forskelligt hver gang.

    Men en mening med livet, lyder bare som noget der er fælles for alle og ikke er forskellig for person til person.

    Kan godt bare være mig der er underlig smiley


  • #17   26. jun 2011 Mit liv går på Hugo, intet andet.. Der er intet andet der kan glæde mig på den måde som han kan.. Han kan gøre mig lykkelig, der er mange ting der kan gøre mig glade, men der er ingenting der kan gøre mig livsglad, som han kan. smiley

Kommentér på:
Meningen med livet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce