{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Gode stald- og ridestøvler? {{forumTopicSubject}}

Hej piger,

Mine dejlige Mountain Horse støvler afgik desværre ved døden her først på vinteren, så nu skal jeg altså have taget mig sammen til at få mig nogle nye! Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilke støvler jeg synes jeg gerne vil have?!

Sagen er den, at jeg her til marts har fået et nyt job, hvor jeg skal til at arbejde med heste i dagligdagen, så jeg vil gerne have nogle der kan holde til at jeg evt. får en hestehov på foden en gang i mellem. Eftersom jeg skal tumle med hingste dagligt, er det nok en god idé, at de har stålsnude.. Og de må også gerne være slidstærke, så jeg ikke skal skifte dem ud om 3 måneders tid smiley
Men hvad vil i anbefale? Jeg vil maks give omkring 1000 for dem.

Kom frisk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode stald- og ridestøvler?
  • #1   16. jan 2011 Jeg har mountain horse og jeg syntes, de er rigtig gode smiley

• #2   16. jan 2011 Link? smiley

• #4   16. jan 2011 Jeg har også Mountain Horse med stål. Købt i Almas. Min lillesøster har nogle billige (ca 250) købt i Nordjysk Ride- og islænderudstyr. De har holdt fint indtil nu, men hun har heller ikke haft dem så længe.

• #5   16. jan 2011 Tusind tak for alle jeres inputs smiley
    MH er uden tvivl et rigtigt godt mærke, men jeg synes de fleste af skoene er meget kluntede, eller udelukkende til vinterbrug. Og jeg nægter altså at give 1500 for et par sko. Desværre fører de ikke længere de sko jeg fik for 4 år siden, for de var altså bare lækre! Men jeg vil kigge mere på jeres forslag, og så tage ud og prøve mig frem, indtil jeg finder den støvle jeg vil have.

Nu glæder jeg mig bare til, at jeg skal starte på job! Jeg glæder mig super meget til at blive hestepige på fuld tid smiley

Kommentér på:
Gode stald- og ridestøvler?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce