{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Gode råd til søg af stald jobs. {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nogen år siden arbejdet med heste både som staldhjælp og handicap hjælper til handicap ridning, og jeg vil så gerne finde noget job indenfor samme område igen. Jeg syntes bare, at det er enormt svært at finde, og jeg ved ikke helt hvor jeg skal kigge. Jeg har kigget heste nettet, og også på facebook i en enkelt gruppe "Heste jobs", men desværre ingen held.. Så jeg overvejer lidt at skrive nogen mails til de forskellige handicap ride steder i nærheden af mig (Sjælland), Er det for underligt? Eller kan man godt det?

Almindelig stald arbejde er også helt ok, men jeg brænder så meget for at komme ind for handicap ridning igen.. Gode råd modtaget meget gerne :).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til søg af stald jobs.
  • #1   28. jun 2019 Jeg ville helt klart køre ud og præsenterer mig og besøge de forskellige steder der kunne være interessante - ALT i dk er nu blevet så moderne og foregå på tlf - mail eller fb og internettet - hvorfor ikke gøre det på den gamledags måde og kom
    afsted med dig


  • #2   28. jun 2019 Super ide - og nogle af “os ældre mennesker” vil se det som super positivt at du kom personligt og fortalte at du både havde erfaring, OG rigtig gerne vil handicapridning smiley

    Held og lykke med søgningen.

    Mvh Charlotte


  • #3   28. jun 2019 Jeg ville ringe først, før jeg kom ud. Det er ikke mange steder, hvor der er “plads” til at man bare kommer dumpende ind, de dage er ovre de fleste steder.

    Har selv lige solgt mit firma, men før ville en der kom dumpende uden aftale, arkiveres lodret i “dem ønsker jeg ikke at ansætte” hvor en, der ringer, præsenterer sig og hører om man må komme forbi og snakke/aflevere en ansøgning, ville komme i min måske bunke (og herefter vurderes efter mit behov)

    Det kan være det stadig er anderledes i hesteverdenen, meeen de steder jeg har haft kendskab til, er der for travlt til at jeg tror det helt er velkomment.

    Så en mail kan være for lidt, mens en uopfordret opdukken, kan være for meget smiley Det kan dog sagtens være at, som jeg skriver, så er det ikke det samme i hesteverdenen, som i min branche smiley


  • #4   28. jun 2019 https://m.facebook.com/ridefysioterapi/photos/a.763364557018274/2361282730559774/?type=3&source=48 det lyder til de søger sådan en som dig smiley praktik plads og job i landbruget har af og til sådanne annoncer

    profilbillede
  • #5   29. jun 2019 Hvor er du nice Helena. Tusind tak ! smiley

  • #6   29. jun 2019 Det var så lidt, faldt lige over den her den anden dag. I sin tid fandt jeg et handicap job på hestenettet under jobs. Ved de ansætter på Nørreskov ridefysioterapi løbende men det i Ry tæt ved Silkeborg. Der har jeg selv arbejdet og synes det var fint, jeg brænder bare ikke for at arbejde med mennesker så gik lidt død i det til sidst smiley du kan også være heldig med stillinger på yard and groom.

  • #7   29. jun 2019 Send mails rundt til alle klubber/stalde i området - det kan man sagtens. Ville ikke møde personligt op midt i en travl arbejdsdag, men derimod netop smide en mail smiley

  • #8   29. jun 2019 Jeg tror at jeg fik sendt 4 uopfordede mails afsted igår, og jeg har fået svar på to af dem. Den ene manglede desværre ikke, den anden ville sende mailen videre til ham der adminstrere det, da det ikke var utænkeligt at de faktisk manglede nogen fra August.

    Tak for jeres råd, jeg tror jeg sender mails rundt, det har indtil nu virket ret godt føler jeg :).


  • #9   1. jul 2019 Jeg arbejder som handicapmedhjælper på morsø rideklub, og vi mangler tit nogle smiley her til augusthar vi feks flere unge piger der starter på studie smiley
    Det bliver ikke rigtig slået op andet end i klubben, så jeg tror bestemt godt det kan svare sig at sende en uopfordret mail ??


  • #10   2. jul 2019 Jeg fik i januar en "dum" idé om at jeg ville til Færøerne og arbejde med hest, så sendte en mail og fortalte om hvem jeg er og hvad jeg Kan, i første omgang mangler de ikke nogle, men for et stykke tid siden fik jeg en mail om jeg stadig var interesseret i at kommer her op, så nu har jeg drømme jobbet smiley

    Så man kan godt være heldig ved at skrive rundt smiley


Kommentér på:
Gode råd til søg af stald jobs.

Annonce