{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Hjælp!?:-s {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen:-)

- Jeg står i det problem, at jeg har et job, hvor jeg tilrider en travhest. Det går super godt, og den er sådanset tilredet.. Udover jeg skulle tilride den, så skulle jeg også fortsætte med at ride den, så den blev trænet, det er super cool, for den er så sød!;-)

- Det er bare lige det, at ham jeg arbejder for, han er ikke rigtig til at "stole" på. Jeg arbejder tirsdag og torsdag, (skulle jeg) Men han aflyser alt for tit nu her. Han siger at vejeret er for dårligt, men det forstår jeg ikke rigtig, for førhen satte han mig gerne op på hesten selvom der regnede og var 10 minus grader?

Han er en meget forvirrende mand, og nogengange skriver han også bare sådan "hej stine, er det iorden jeg henter dig om 10 min? Så tager vi ind og træner hestene på travbanen?" Jamen selvfølgelig vil jeg da gerne med, men jeg er knapt nok stået op, og har ikke fået morgenmad eller noget endnu.. Altså, det er somom, at når han skal bruge mig, så er det lige nu og her, og har egentlig ikke rigtig løst til at sige "ved du hvad? Nej det kan jeg ikke.. Du skulle nok have spurgt igår.."

Nu aflyser han så også rimelig meget, men det er på selve DAGEN han aflyser.. Det vil sige, jeg har skrevet dagen inden for at høre om jeg skulle komme, og det skulle jeg.. Men så aflyser han.. Dermed har jeg heller ikke kunne nå at lave andre aftaler med veninder eller hvad jeg nu ellers kunne have gjort, så min dag er ligesom "ødelagt".

- Nu har jeg så lige fået tilbudt et andet job, som faktisk er hos hans bror (altså ham jeg arbejder fors bror). Min hest står nemlig hos hans bror, og da han hørte han Lars, som så er min chef, ikke rigtig er til at regne med, sagde han straks, at sådan var Lars, men at han sagtens kunne bruge mig til foreksempel at tilride nogen af hans ungheste og ride en af hans travere, og engang imellem muge lidt ud i stadlen..

- Hvad skal jeg gøre?? Jeg aner det ikke.. Jeg kunne jo sagtens tage imod jobbet, samtiddig med at jeg har det andet, da begge steder ligger indenfor 1 km fra mig.. Problemet er, at jeg ikke rigtig ved om jeg har tiden, da jeg også har min egen hest?:/ Altså, min hest står det sted, som jeg idag er blevet tilbudt et job ved, men det er de samme dage som jeg arbejder det andet sted, at han vil have mig til at arbejde.. Det kan godt passe sammen, ved bare ikke helt om jeg har tiden...

- Hvad ville i gøre? Føler bare, at jeg er forpligtiget til at stå skoleret over for den chef jeg har nu, ligeså snart han kalder, og kan ikke rigtig lave nogen aftaler:/ Men hvordan i alverden kan jeg få det sagt? Rygtet går, (fra min chefs bror) at han nemt kan blive "mobset/sur" hvis tingene ikke går efter hans hoved, så det er lidt et problem, da jeg jo godt kan li at ride hans hest?:s

Håber i vil hjælpe!;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!?:-s
Kommentér på:
Hjælp!?:-s

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce