{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

ridning. {{forumTopicSubject}}

- jegvil gerne bede alle som læser dette indlæg, om at tage det alvorligt.

Jeg har gemmen de sidste 7 år kæmpet med nogle store problemer. Som jeg stadig kæmper med. Disse problemer har på det seneste også påvirket mig fysisk. Jeg er snart færdig med grundforløbet på handelsskole. Jeg har ikke noget arbejde ved siden af min skole, da jeg har svært ved at klare et job. Jeg går utrolig meget op i min hest og min ridning. Og har et brændende ønske om engang at kunne ride nogle høje dressur klasser. Jeg har den rette konkurrence ånd. Og er et konkurrence menneske. Jeg koncenteret mig 110% om ridning og ønsker konstant at lære mere. Og få stillet nogle udfordringer. Jeg vil gøre alt hvad det kræver for at nå et højre niveau. Alle de heste jeg har haft har været unge heste, som skulle lære det grundlæggende. Jeg har heller ikke fået særlig meget undervisning. Hvilke sikkert forklare mit nuværende niveau. Min nuværende hest fik kort tid efter købet, en slem seneskade. Og er derfor under genoptræning til April måned. i November måned blev jeg selv ramt af kyssesyge og er meget hårdt ramt. Men håber på at kunne ride til Marts eller April måned igen. Min ridning har derfor været meget begrænset det sidste lange stykke tid!

Er der nogle af jer som ved, hvordan man på en god måde kan nå et højt niveau i dressur? Jeg ved godt det selvfølgelig afhænger af træning. Men har i nogen erfaringer med kurser/underviser som har fået deres elever og hest til at rykke sig til det bedre ?
Findes der nogen muligheder for at ride på fuldtid. Med henblik på træne og nå et højt nieau?

// Melanie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ridning.
Kommentér på:
ridning.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce