{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

En hel masse glæde...:D {{forumTopicSubject}}


jeg må virkleig lige dele min glæde med jer.
Det egentlig sjældent jeg er posetivt xD

I Dag til undervisning, skulle min hest prøve at springe med rytter på for første gang.
Eller dte vil sige, jeg gjorde et forsøg med at springe på ham i sommers, hvilket ejg opgav for han lodsede bare springet ned.

Jeg Var så nervøs til at starte med så jeg rystede over det hele, så fønne kunne ikke finde udu af hvad han skulle 110% min fejl fordi jeg ikke var helt rolig.

men første gang vi skulle springe over et lille kryds stoppede ham, men det var nok fordi jeg ikke turde.
men ellers stoppede han ikke en eneste gang, han ahvde ørene fremme og var i et roligt galop tempo heletiden, dog kunne han godt hidse sig lidt op. både min mor og underviser var vildt for undret.

vi sprang max 40cm og vi sprang en "bane" med tre spring to kryds og en lodret, og ja det der med at atge banen en gang det kunne han ikek finde ud af for han fortsatte bare, så nennede ikke at stoppe ham.
og han lavede de sygeste vendinger, og vi kom totalt forkert på det ene spring så vi sprang tværs over istedet for lige.
og min underviser sagde dte utrolig så meget han stoler på dig, og hvor meget du hjælper og tror på ham.

så vi blev enige om at næste gang prøvede vi med nogel flere lodrette spring, men med flere bomme i mellem så han virkelig blev opmærksom på hvor han satte sine ben.

Ud over det har jeg gået og pakke, for skal i praktik inde i søborg (bor på lolland) som Harly mekaniker i 14dage, så skal bo oppe hos nogel venner og så arbejder hos mekanikern, hold op hvor jeg glæder mig, det virkleig noget jeg har ventet på meget længe.. og håber så megte på at få lære plads der oppe, kunne være så fedt..

Men jeg savner min djelige hest allerede ved tanken (:

Et posetivt indlæag fra Mich (dem er der meget få af (:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En hel masse glæde...:D
Kommentér på:
En hel masse glæde...:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce