{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

En underlig, skøn og uheldig dag! xD {{forumTopicSubject}}

Puuuha sikke en dag. Den bedste, underligste og mest fjollede dag jeg endnu har haft sammen med Dino i 2011, det har virkeligt været skønt!

Vi startede med at gå fra stalden kl. 12.00 ca. Dino var super rolig og sød og gik rigtig fint i cordeo uden grime. Så på turen ind i skoven mødte vi en stor vuffer der ville lege med Dino. Det reagerede Dino på ved at slikke på munden, komme med en lyd som var han en hoppe også grine. Den hest er simpelthen bare skør i bolden! xD

Nå men vi kommer så ind i skoven og det var bare sååå hyggeligt. Jeg gik og sang for Dino det gør jeg ofte når vi er alene. Jeg elsker at synge og jeg kan mærke han bliver så dejlig afslappet, så han fik lige alle mine nye musical sange at høre! Ha ha smiley

Da vi så ca. var kommet halvvejs ned i skoven så skulle vi altså over det her sted med super meget is. Så vi gik ind på en lille sti, på den ene side var der en tilfrosset Å og ja det var der faktisk også på den anden side. Vi kommer så til et sted hvor Åen ergået over sin bred og "krydser" stien, men pga. isen kan man sagtens gå over det stykke og der var også lagt jord ud for det ikke var glat. MEn den kære Dino ville altså IKKE over her og beslutter sig for at gå ud på Åen som langsomt begynder at sige lyde. Han kommer så over med forbenene og sætter så bagbenene ned på isen over åen som brister og hans bagben falder igennem (der var vel ca. 50cm dybt) også stod han ellers musse stille på den anden side og så chokeret ud. Heldigvis skete intet og vi fik hurtigt tørret hans bagben.

Nå ned til stranden, det var SKØNT dernede. koldt ja, men ingen is osv. Dino fik hurtigt skridttæppet af for han ville bar for alt i verden rulle sig i sandet, også bagefter longerede jeg ham lidt og han bukkede og sprang bare rundt som et lille barn. Han har jo ikke kunne andet end går den sidste månedstid pga. isen og det glatte føre, men nede på stranden var der bare blødt sand og han var som en baby!

På vej hjem drejer Dino pludseligt itl højre ind ad en sti og jeg går med som jeg jo af og til gør nå vi bare hygger, og det var så en 2km stor omvej til hjem hvor han står xD. - Tak for det Dino!

Men en SUPER dag, virkeligt hyggeligt. Vi var hjemme kl. 15.20, så det må siges at have været en lang tur! MEN SKØN!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En underlig, skøn og uheldig dag! xD
Kommentér på:
En underlig, skøn og uheldig dag! xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce