{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

er jeg realistisk eller har jeg {{forumTopicSubject}}

tabt småkagerne helt og aldeles?

jeg står og mangler en ny bolig. for den jeg bor i nu, levede desværre slet slet ikke op til det lovede da vi (min datter og jeg) flyttede ind for 1½ år siden.

sådan set er de ydre rammer præcis hvad jeg ønskede mig. der er et lille hus, med en lille stald for enden (2 bokse og en lille strigleplads + lidt opbevaring af hø osv) lidt udenoms plads til folde osv. desværre skulle det vise sig at al den tilhørende jord var beplantet med juletræer, så der røg drømmen om at få hestene hjem........(dette , b.la.har startet en større og længere diskution med udlejer der har resulteret i at vi er sagt op til at skal flytte senest 1 august 2011 da de vælger at bruge huset til erhverv i stedet for at leje ud til os)

nu har jeg så kigget og kigget og kigget efter en lignende bolig til køb eller leje siden august 2010. men jeg finder bare INTET. jeg kigger i området mellem Nibe og Løgstør, da det er her vi er rigtig glade for at bo. jeg er efterhånden så knald frustreret af at lede forgæves at jeg nu er ved at være i tvivl om det jeg søger overhovedet findes??

et lille husmands sted, uden det er et stort nedlagt landbrug, som jeg ikke synes det skal være. både på grund af vedligehold, da der jo kun er mig til den slags, og jeg er ikke ligefrem "født med en hammer i hånden" og jeg synes det er for stort til 2 mennesker og en hund.

findes det jeg søger overhovedet??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er jeg realistisk eller har jeg
  • #1   31. jan 2011 Ja, jeg tror på, at det, du søger, findes... Men det er ikke den slags lejeboliger, der "hænger på træerne", så hvis det er dig meget magtpålæggende at finde netop sådan en bolig, ville jeg nok - hvis jeg var dig - vælge at udvidde mit område lidt. smiley

• #2   31. jan 2011 @sølvgården Nibe og Løgstør er i nordjylland

@louise jeg har udviddet området ret meget. cirklen er ret stor efterhånden. hvis jeg udvidder den yderligere, kan min datter ikke blive sammen med sine små venner. det synes jeg også ville være en skam.

men jeg kiiiiger og kigger, om det er til køb eller leje er fløjtende lige godt! bare prisen er fair. uanset om det er køb eller leje.

• #3   31. jan 2011 Hm... jamen hvis du også er indstillet på at købe, burde der da være rimelige chancer for at finde noget, der "passer"`?

Nu er det sandsynligvis alt for langt væk, men heroppe (omkring Brovst) er der en del små gårde med lidt jord osv. til salg, og jeg synes personligt, at priserne er rimelige.

• #4   31. jan 2011 ja brovst er lige langt nok væk. men TAK for tippet :o) det er altid skønt at få tips!

• #5   31. jan 2011 Hej Janne, jeg holder lidt øje med hvad der sker, bor selv (som tilflytter) og vi elsker bare den by. Vi vil bygge på et tidspunkt, men har ind til videre købt os et lille byhus og har opstaldet lige udenfor byskiltet hos en helt fantastisk famile. Har selv kigget på nedlagte landbrug i udkanten af Nibe, men min mand vil ikke udenfor byen, så jeg bruger mit opstaldnings sted meget og lader som om det også lidt er mit smiley Ved at gården lige efter dem er til salg, den er vist på vej på tvangs auktion, den ligger lige efter varme værket på vej ud af Nibe mod Gelstrup og inden Vokslev. Syntes også der har været mange andre steder i den tid jeg har kigget. Skriver herinde hvis jeg finder drømme boligen. Held og lykke til dig, du skal sagtens finde et skønt sted smiley Kh Anne

• #6   31. jan 2011 @fjordlænderen
    jo bestemt! men vi var ikke ude og gå på markerne den dag. der pegede udlejer bare rundt og viste hvor jorden går til. og det havde han jo ret i. at jeg så ikke kunne bruge den jord til trods for jeg betaler for det, er jo så en anden sag.

@anne
    TAK! det ville jeg vare blive TOP lykkelig for!!
    jeg vil allerhelst blive her i LUndby-Kølby-farstrup kredsen da min datter går i farstrup. men helt ud mod aggersundbroen (tolstrup, næsborg, skarp salling osv kigger jeg også) og det samme helt ind til Nibe by.

suuuk det føles som at slå i en dyne nogen gange.
    ved du hvilken mægler der har den til salg der du snakker om Anne? mske det lige var stedet for os....... :o)

• #7   1. feb 2011 Hej igen Janne, jeg undersøger lige den præcise adresse og hvem der har det til salg. Det er et stort stuehus og der er også en tilbygning. 4 heste fra vores opstaldnings sted har gået på sommergræs på en kæmpe mark der hører der til, der var rigelig græs til dem hele sommeren, så mark er der nok af. Der er 10 min ridetur så er man i Skal skoven, det er virkelig et skønt sted. Vender lige tilbage når jeg ved mere. Kender efterhånden også en del lokale, så jeg spørger mig lige lidt omkring smiley Kh Anne

• #8   1. feb 2011 Hvorfor måtte der ikke være juletræer på grunden...?? Eller det var måske nogen han skulle bruge...?? :S

• #9   1. feb 2011 Hej igen, prøv lige at gå ind på Home i Nibe og se et lille cute sted, adressen på det er Bollerupvej 72 (det er altså godt nok et mærkeligt navn) men det ser skønt ud, det er meget billigt, måske for billigt men jeg kender jo ikke din økonomi. Vender lige tilbage når jeg har lidt mere om gården v Gelstrup smiley

• #10   1. feb 2011 nej, juletræerne tilhører et gartneri, så mine heste må ikke gå i dem

@fjordlænderen. det er en omfattende sag, og hvis det var så nemt. havde vi slet ikke haft den tvist der gør vi er sagt op.

jeg har faktisk set på Bollerupvej 72, men der er nogle ting ved huset (som ikke liiige er sådan fiks-bare for mig) der gør at det ikke er en mulighed. men TAK igen for tippet. jeg lurer lige den anden når vi kommer fra ridning. min datter skal over og have en prøvetime idag :o) (mor kunne ikke være mere stolt)

• #12   1. feb 2011 Hej igen Janne,så har jeg fundet adressen, har ikke selv set hvordan det ser ud på nettet, har kun set det udefra live smiley det er EDC der har det til salg og adressen er Gelstrupvej 5 9240 Nibe, Kigger fortsat lidt rundt og skriver lige igen hvis noget dukker op, Hygge, Kh Anne

Kommentér på:
er jeg realistisk eller har jeg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce