er jeg realistisk eller har jeg {{forumTopicSubject}}
tabt småkagerne helt og aldeles?
jeg står og mangler en ny bolig. for den jeg bor i nu, levede desværre slet slet ikke op til det lovede da vi (min datter og jeg) flyttede ind for 1½ år siden.
sådan set er de ydre rammer præcis hvad jeg ønskede mig. der er et lille hus, med en lille stald for enden (2 bokse og en lille strigleplads + lidt opbevaring af hø osv) lidt udenoms plads til folde osv. desværre skulle det vise sig at al den tilhørende jord var beplantet med juletræer, så der røg drømmen om at få hestene hjem........(dette , b.la.har startet en større og længere diskution med udlejer der har resulteret i at vi er sagt op til at skal flytte senest 1 august 2011 da de vælger at bruge huset til erhverv i stedet for at leje ud til os)
nu har jeg så kigget og kigget og kigget efter en lignende bolig til køb eller leje siden august 2010. men jeg finder bare INTET. jeg kigger i området mellem Nibe og Løgstør, da det er her vi er rigtig glade for at bo. jeg er efterhånden så knald frustreret af at lede forgæves at jeg nu er ved at være i tvivl om det jeg søger overhovedet findes??
et lille husmands sted, uden det er et stort nedlagt landbrug, som jeg ikke synes det skal være. både på grund af vedligehold, da der jo kun er mig til den slags, og jeg er ikke ligefrem "født med en hammer i hånden" og jeg synes det er for stort til 2 mennesker og en hund.
findes det jeg søger overhovedet??
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 119 Svar: 688
@louise jeg har udviddet området ret meget. cirklen er ret stor efterhånden. hvis jeg udvidder den yderligere, kan min datter ikke blive sammen med sine små venner. det synes jeg også ville være en skam.
men jeg kiiiiger og kigger, om det er til køb eller leje er fløjtende lige godt! bare prisen er fair. uanset om det er køb eller leje.
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
Nu er det sandsynligvis alt for langt væk, men heroppe (omkring Brovst) er der en del små gårde med lidt jord osv. til salg, og jeg synes personligt, at priserne er rimelige.
maj 2007
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 141
maj 2007
jo bestemt! men vi var ikke ude og gå på markerne den dag. der pegede udlejer bare rundt og viste hvor jorden går til. og det havde han jo ret i. at jeg så ikke kunne bruge den jord til trods for jeg betaler for det, er jo så en anden sag.
@anne
TAK! det ville jeg vare blive TOP lykkelig for!!
jeg vil allerhelst blive her i LUndby-Kølby-farstrup kredsen da min datter går i farstrup. men helt ud mod aggersundbroen (tolstrup, næsborg, skarp salling osv kigger jeg også) og det samme helt ind til Nibe by.
suuuk det føles som at slå i en dyne nogen gange.
ved du hvilken mægler der har den til salg der du snakker om Anne? mske det lige var stedet for os....... :o)
jan 2010
mar 2007
Følger: 260 Følgere: 230 Heste: 8 Emner: 248 Svar: 1.869
jan 2010
maj 2007
@fjordlænderen. det er en omfattende sag, og hvis det var så nemt. havde vi slet ikke haft den tvist der gør vi er sagt op.
jeg har faktisk set på Bollerupvej 72, men der er nogle ting ved huset (som ikke liiige er sådan fiks-bare for mig) der gør at det ikke er en mulighed. men TAK igen for tippet. jeg lurer lige den anden når vi kommer fra ridning. min datter skal over og have en prøvetime idag :o) (mor kunne ikke være mere stolt)
jan 2010
er jeg realistisk eller har jeg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside