{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

DOPING - SPØRGESKEMA {{forumTopicSubject}}

HEJ ALLE!
VI HAR SKOLE PROJEKT OM DOPING OG VIL GERNE HAVE JER TIL AT SVARE PÅ NOGLE SPØRGSMÅL:
SYNES I DET ER I ORDEN AT DOPE SIG? HVORFOR/HVORFOR IKKE:
HVAD MENER I MAN KAN GØRE VED DET? HVORDAN:
HVAD SKER DER MED KROPPEN NÅR MAN DOPER SIG?:
...HVIS JERES IDOL DOPEDE SIG, HVORDAN VILLE I SÅ REAGERE?:
- TAK! I MÅ RIGTIG GERNE SENDE DENNE VIDERE! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DOPING - SPØRGESKEMA
  • #1   1. feb 2011 Snakker du om epo og lign. eller bare generelt ting der gør dig mere frisk ?? For så er proteinpulver, energidriks og alt sådan noget som gør dig i bedre form vel også doping ??? smiley For det synes jeg er okay.. også til hesten, hvis det er til hvis den f.eks. skal komme sig over en lang kørertur, for i princippet er det vel også doping ? smiley

Den slags der er ulovligt har jeg virkelig ingen tolerance for !! Mener at de skal lave flere dopingtests og ikke kun på dem som vinder smiley !

Ved ikke lige hvad der sker med kroppen ?? Altså ved at steroider kan gøre dig impotent... og gi dig en masse andre sygdomme.. lidt uheldigt hvis man gerne vil ha børn ^^

• #2   2. feb 2011 Jeg er meget enig med Annika. Der til kommer der jo så også dem der er "lovligt" fritaget, hvis de har en lægeerklæring. Eks er astmamedicin egentlig på dopinglisten, men folk med astma skal jo selvfølgelig have deres medicin, men de skal til gengæld også have en lægekontrakt på det og hvor meget de får.

Kommentér på:
DOPING - SPØRGESKEMA

Annonce