{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

folk der flipper ud {{forumTopicSubject}}

jeg er så F****** træt af folk der flipper ud og siger man ikke skal bestemme over deres hest og hvordan de rider og at man skal lade vejr med at spil klog, når man bare giver et lille tips om at de måske skal give hesten lidt løsere tøjle over et spring!
kender i så ikke det at man bare har lyst til at flå hovedet af dem når man har prøvet at forklare dem at det var et tips og at det ikke var en dårlig komplimang, og de så bare stadig siger alt muligt pis om at man skal blande sig uden om og alt muligt shit!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der flipper ud
  • #1   2. feb 2011 kender det godt. det er lige til at gå amok over.:D men jeg har droppet det så må de selv rode med det.:D

  • #2   2. feb 2011 Måske fordi de fleste mener at de rider skide godt, eller bare som de har lært det, og nogle tager desværre råd som kritik...Jeg er blevet undervist af mange, og hver i sær har de haft deres måde at gøre det på...Jeg er personligt ikke imod et godt råd i ny og næ, jeg prøver det, og tager det jeg kan bruge og som jeg synes passer til den enkelte hest/pony jeg har, for de er alle forskellige at ride...

  • #3   2. feb 2011 jeg syntes bare det så så synd ud for den der hest fordi den ville smadder gerne springe og der var massere af krudt i røven på på den og den ville springe utrolig godt hvis ikke det var for at rytteren holde så stramt som hun nu gjorde. altså den kunne jo nærmest ikke rykke hovedet!
    og så skriver jeg at det så smadder godt ud men måske skulle du gi lidt løsere tøjle smiley

    så begynder hun på alt muligt med at jeg ikke kender hesten og jeg skulle ikke bestemme hvordan hun red og jeg skulle bare slet ikke komme og spille klog?!



Kommentér på:
folk der flipper ud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce