{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Problemer med kontra-galop! Hjælp :-) {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at jeg har lært Dalton at changere, og det er han god til smiley
Men når jeg så vil ride kontragalop på ham, og drejer op ad midterlinjen i galop, og rider over mod hovslaget, så når jeg kommer op til enden af ridehallen der hvor hjørnet er, skifter han altid galloppen, så det er kun på langsiden at han kan holde kontra-galloppen!
Jeg prøver virkelig at holde rundingen ud af mod barrieren, men alligevel skifter han galloppen oppe ved hjørnet s-;

Håber at nogle af jer vil komme med nogle gode råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med kontra-galop! Hjælp :-)
  • #2   3. feb 2011 Ja meget svær smiley
    Skulle aldrig ha' lært den at changere xD ..

• #5   3. feb 2011 Det er fordi hans balance stadig ikke er god nok til at ride i kontra. En rigtig god idé er ikke at ride ud på hovslaget. lav nogle meget bløde vendinger. evt changere ham ud af et hjørne, også lav en stor blød volte. Det er simpelthen fordi hans balance ikke er god nok endnu. det skal nok komme. bare bliv ved med at holde takten når du rider kontra, og rid i et godt arbejds tempo. også vend ham til langsiderne og store bløde vendinger i kontra, inden du rider ham ind i hjørnene på hovslaget.
    Håber det kan bruges smiley
    held og lykke.

• #6   3. feb 2011 Mange tak, det kunne godt bruges smiley
    Men jeg tror nu ikke det er pga. at hans balance ikke er god nok, da han har en super balance, men tak smiley

• #7   3. feb 2011 Jamen de kan sagtens have en fin balance normalt, men de skal jo lære at lægge vægten anderledes, men kontra galop er en super fin måde at give dem en perfekt balance, så den kan sagtens være fin til normal ridning, men lidt ustabil når den udfordes på nye måder smiley

• #8   3. feb 2011 Hans balance er evt. ikke lige i toppen når det gælder kontra :-)?
    Men prøv og følge takten i galoppen. Følg den stille og roligt, og ikke lav den mindste bevægelse! xD Og så ''bløde'' vendinger, hvor han kan nå at følge med :-)?

Knus.

• #9   5. feb 2011 drej din overkrop ind mod midten så du sidder på dit udveninge haleben eller hvad det hedder læg dit indveninge ben lidt tilbage til kun svargt til udvendig og hvis det ikke virker så prøv leg lidt med den udvendige hun små finger træk (:

• #10   5. feb 2011 Tak alle sammen, jeg vil lige prøve det hele smiley
    Det gik meget bedre idag da vi trænede, han gik kontra en hel kortside mere end han plejer smiley

Kommentér på:
Problemer med kontra-galop! Hjælp :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce