{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Han vil ikke gå væk fra mig.. xD {{forumTopicSubject}}

Nu er vejret jo så småt begyndt at blive lidt venligt igen, og det er super rart da jeg så begynder at ku få lidt gang i Balder igen! smiley Jeg ku rigtig godt tænke mig at begynde at longere ham lidt, og vi har også gjort det et par gange, men jeg har et lille problem med ham xD Balder han vil MEGET hellere stå inde ved mig, end at jokke rundt, og derfor har jeg problemer med at få ham "væk" fra mig, hvis man kan sige det sådan smiley

Så jeg vil egentlig hører, om der er nogle af jer, der har nogle gode råd til hvordan jeg kan lærer ham at komme ud på en volte om mig?
Jeg har en idé om at det er fordi han er så vant til bare at følge efter os, (vi er 2 parter og ejer om ham :)) når vi går, så han bliver jo helt forvirret når det er at jeg ligepludselig vil have ham væk fra mig. Så det ville være skønt med nogle råd til hvordan jeg kan lærer ham det (evt. et signal eller noget) så den gamle dreng ikke bliver forvirret xD

Det skal lige siges, at når det endelig lykkedes at få ham ud på en volte, så går det altså meget godt, bortset fra han noglegange bare "løber" fra mig. Men det er lidt sjovt, for det er kun når han er i longe, at han ligesom ikke rigtig kan finde ud af det. Hvis han er fri på banen, så kan kan altså godt finde ud af det der med at følge hovslaget ^.^

Nå, et lille emne blev faktisk rimelig langt smiley Så hvis i har nogle råd, så skriv dem, og hvis ikke, så lad vær xD
Vh. Thea smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ikke gå væk fra mig.. xD
  • #1   15. feb 2011 Prøv at gør longetorvet lidt løst og så gå om til hans bagpart og driv ham frem. Så har han ingen anden mulighed end at gå væk fra dig. Medmindre han laver en forpartsvending eller noget.. xD Det virkede i hvert fald med min dreng smiley Det er mit eneste råd, håber du finder ud af noget! Held og lykke smiley

  • #2   15. feb 2011 Følger lige med d:

  • #3   15. feb 2011 " DDDAstrid & sigønjerhesten Mr.Charlie : Hehe, den metode har jeg prøvet, men han vender sig ligesom på en 5'øre, så det hjælper ikke rigtigt xD men tak for rådet ellers ^.^

    CAK . : Ved du hvor jeg kan finde hendes metode henne? smiley


  • #4   15. feb 2011 Miche er hellere ik' så glad for atgå ud på volten når man longere, så jeg har prøvet at svinge lidt med torvet ud mod ham, men nogle gange står han bare og glor på mig når jeg gør det, så jeg tager ogsåen longepisk med og svinger meget lidt med så han går ud på volten.
    det samme gør mille og det plejer at hjælpe bare at svinge lidt med torvet.


  • #5   19. feb 2011 Undskyld der er gået så længe før jeg svarer, jeg er lige kommet hjem fra en lille ferie til min farmor og farfar uden internet smiley

    Men jeg har prøvet at svinge lidt med torvet, men så bakker han bare og tager hovedet i vejret, smiley

    Ja, jeg kunne godt prøve at spørger den anden part, men hun har ham jo ikke samme dage som mig, smiley


  • #6   20. feb 2011 du kan prøve at "smide" torvet hen i mod ham, sådan så han vil gå ud på volten.
    det hjalp i hvert fald med Miche:-)


  • #7   20. feb 2011 Jeg har prøvet noget lignede, han tager hovedet i luften og stirre på mig, men blir stående. Jeg vil jo heller ik gøre noget for at forskrække ham, og gøre ham bange eller noget smiley

Kommentér på:
Han vil ikke gå væk fra mig.. xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce