{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

klør sig! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en pony som har kløet sig på den ene side af hovedt - KUN Den ene! og det er et meget lille område!
Men huden er ikke irreteret på nogen måde og der er intet og se! smiley
Men det kan vel ikke være lus når det er sådan et lille område??
(link fjernet)
Hvis i kigger godt på dette billede, kan i se den har nogen "folder" der hvor den bukker nakken - kan ikk komme på hva det nu hedder! - TYPISK MIG!
Men det er lige der ved de folder han har kløet sig og det er KUN på den ene side?!
og det er et område på størrelse med en knytte hånd, så ikke så stort! smiley
Hva ville i gøre?
Vi havde sådan noget utøjspulver, vi dryssede på for hvis det nu er lus, slal de bare DØ!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klør sig!
  • #1   19. feb 2011 Måske kan det være irritation fra sved, eller bare et bid fra et dyr, der klør? smiley

    Min hest har også kløet sig til blods lige der, og det var fordi hun svedte meget i det område, og hvis det ikke blev vasket af, klumpede det samme og skabte irritation, hvilket fik det til at klø.

    Men har også oplevet på andre områder, at den har kløet sig hårløs over et stik/bid fra et dyr. smiley men det har jo mest været om sommeren.

    - men hvor længe har den kløet? for det kan sådanset godt være lus eller andet utøj.


  • #2   19. feb 2011 De sidste 2 dage kun smiley

  • #3   19. feb 2011 Så tror jeg godt det kan være lus. smiley
    - min gamle pony startede også sådan, med først en lille plet, og så til sidst var det hele halsen. smiley

    synes du skal se om det der pulver virker, og hvis det ikke gøre - så ring til dyrlægen. Hvis det er noget utøj, er det bedre at få det væk så hurtigt som muligt, mens det stadig kun er begrænset. smiley


  • #4   19. feb 2011 Jeg ville ikke begynde med at behandle for lus, hvis ikke det er lus!!! hellere tjekke helt og være sikker, det kan også være skab! det er der åbenbart meget af for tiden...
    el bare generel irritation mht at den sveder !


  • #5   19. feb 2011 Hun har givet den noget mod utøj - det skulle også gerne tage skab. smiley

  • #7   20. feb 2011 kigger lige med fordi min er ved at vælte boksen så meget klør det på ham, kan ikke helt finde ud af om det er fordi han fælder helt vildt meget fordi der er intet at se i pelsen

Kommentér på:
klør sig!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce