{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.205 visninger | Oprettet:

vil ikke drikke {{forumTopicSubject}}

HVIS IKE JEG MÅ OPRETTE DETTE INDLÆG HER INDE SKAL JEG NOK SLETTE DET MEN ER BARE SÅ BEKYMRET.
ja, ponyen har haft kolik.

historien...
fredag morgen fik hun sit foder og der var intet gal. men en time efter rullede ogf sparkede sig selv i maven og stod vadet i smed dyrelægen kom og hun havde kolik hun ville hele tiden ligge næsten ikke gå og hverken spise eller drikke. dyrlægen ga hende olie og smertestillende. hun var ikke frik men lå ikke ned mere lørdag morgen ved 8 tiden var den gal igen dog var hun ikke svedig denne gang dyrelægen kom og hun fik samme tur. søndag var hun ikke frisk men lå heller ikke ned ville ikke rigtig spise eller drikke kun meget meget lidt vand og kun gulerødder og hø. idag var dyrelægen igen fordi hun stadig ikke drak. hun var igang i begge sider af maven pulsen var normal. hun fik alt det olie og vand hunkunne få i sig for hun skulle få mere gang i maven. så nu håber jeg hun er ovre det vi har haft hende i 5 år snart og har aldrig fejlet noget og så får hun kolik. typisk

men hun vil ikke drikke da dyrelægen var her i morges var det udelukkende kun fordi hun ikke vil drikke. der gav hun hende alt det vand ud over olie der kunne være i hende plus hun fik noget salt. hun får sådan noget elektrolypper på tupe som vi fik af dyrelægen som skal gøre hende tørstig. men hun vil stadig ikke rigtig drikke. så nu har vi puttet æble juice i vaandet for at se om det hjælper.

ellers ved jeg ikke. har i nogle forslag???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikke drikke
Kommentér på:
vil ikke drikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce