{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Lange Liner {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
I går havde jeg min veninde med ude ved Anton. Hun er super dygtig til at arbejde med lange liner og jeg vil gerne arbejde med ham i liner så vi lagde kapsun på og satte en longe i hver side (longerne gik også igennem en gjord).

Anton tog det helt roligt, både at longen lå over hans bagben men også når han fik vendt rundt og filtret sig ind var han kold som is smiley
Vores fremad signal og stopsignal virkede rigtig godt men den fjollede hest vil helst ikke gå rundt uden mig så jeg måtte gå ved hans hoved og så havde min veninde linerne.

Til sidst prøvede jeg også at styre mens min veninde gik foran men Anton ville meget gerne vende sig rundt til mig smiley Men er sikker på at med noget træning, evt på vejen hvor han er mere ivrig efter at gå ligeud så kan det blive rigtig godt!

Han virkede forresten som om han altid havde gået med liner i den forstand af han i det sekund vi bad ham gå fremad, søgte ned i en smuk, smuk og afslappet holdning med rundet hals (self for løse liner!) Det var bare så fint at se på!
Så skal han bare lære ikke at lægge hovedet ind på halsen når man stopper smiley

Lige lidt glæde herfra! God søndag!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lange Liner
Kommentér på:
Lange Liner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce