{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om tattoo? {{forumTopicSubject}}

jeg går med tanken om at få lavet en tattoo , ved hvad motivet skal være og hvor den skal sidde (der skal stå Desire på mit håndled) , men har nu nogle spørgsmål til alle jer der har erfaring med tattoos.
Har hørt at håndleddet er et meget følsomt sted at få lavet en tus og at det skulle gøre mere ondt end andre steder , passer det ?

Hvad vil de ca koste at få den lavet (ca 5*1,5-2 cm - 6 bogstaver)?

Kan i anbefale nogle gode tatovører i odense og omegn ?

Er der andet jeg bør vide inden jeg kaster mig ud i min første tus ? (ved godt at den skal være der resten af livet , og har tænkt mig GODT om !)

på forhånd tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om tattoo?
  • #1   1. mar 2011 Jeg har lige fået en på håndledet og det gjorde slet ikke ondt..
    Så bare hop ud i det ;o))

• #2   1. mar 2011 hvad kostede det ?

• #3   1. mar 2011 Langt de fleste tatovører har en minimums pris på 500 kr .. Skal dog ikke kunne sige hvor mange der tatoverer til under 500 kr ..

Jeg har tatovering til 800 kr og en til 1000 .. Skal snart spare sammen til mit backpiece, da det nok kan løbe op i 4-5000 ..

• #4   1. mar 2011 Jeg sys overhovedet ikk det gjorde ondt på håndleddet - det svier lidt men ellers ikk..

Jeg gav 100 kr. for min men det var ved en der laver det hjemme.. Du kan se den i mit fotoalbum..

• #5   1. mar 2011 Godthaab - hvem har lavet din?

Jeg har en på håndledet og den gjorde ikk ondt i forhold til den jeg har på foden og på armen.. :o) Jeg husker slet ikk det gjorde ondt.. :o)
    Ang. prisen er det meget individuelt, nogle steder er timeprisen 50, nogle steder 1000 lige meget hvor stor den er.. Jeg ville nok ikk selv vælge en som tager tættere på 1000 end på 500.. :o)

Kender desværre ingen tatovør på fyn, kender masser gode i nordsjælland. :o)

Hvad du skal vide: Der er altså pleje ved en tatovering, det vil altid give det bedste resultat ved ordentlig pleje.. :o) Det gør ondt, ville være mærkelig vis det kilder at få en nål eller flere under huden.. Men det føles mere som at skære sig end at blive stykket..

• #6   2. mar 2011 Og sørg for at få den lavet et ordenligt sted ..

• #7   2. mar 2011 Desire betyder begær , men det er også navnet på min første hest som har gjort at jeg stadig er her idag .

• #8   2. mar 2011 En der hedder Claus. Det var en jeg fandt frem til igennem en veninde.

• #9   2. mar 2011 Godthaab - nå okai, bruger nemlig selv en privat.. :o)

Nu kender jeg ogs' en tatovør og den jeg har på armen med hjertet og tekst, har kostet mig 500 kr. så jeg vil selvfølgelig ikk løbe ud og give flere tusind kroner. :o)

• #10   2. mar 2011 Det er meget billigere at bruge en privat og mange af dem laver det jo ligesom godt som en reg. tattovør..

• #11   2. mar 2011 Man skal sgu passe på med de private .. Ja, det er et godt tilbud og alt det der, men mange af dem ved altså ikke heeelt hvad de laver og omgivelserne er altså ikke helt så rene, som i et studio ..

Jeg vil godt nok hellere betale mere og så vide at det bliver lavet i rene omgivelser af en dygtig tatovør der ved hvad de laver ..

• #12   2. mar 2011 Melanie - Fordi de private behøver de ikk være skidte. Så spørg ind til inden du begynder at belærer om private eller ej. Ham her har været uddannet i 30 år, haft sin egen butik men valgte at skifte karriere og give butikken til sin søn.. :o) Og jeg har set hans arbejde på en del, bla. det album jeg har herinde.

• #13   3. mar 2011 Jeg siger ikke at de allesammen er dårlige .. Og jeg har temmelig godt styr på min viden, tak, så den attitude er der slet ikke brug for ..

Jeg siger bare at der er større risiko for infektioner og allergisk reaktion, da jeg ved for a fact at mange (ikke alle) hjemmetatovører bruger knap så gid farve og det er måske også en smule uhygiejnisk at tatovere et sted hvor folk ryger, laver mad, etc ..

Jeg råder folk til at gå til en dygtig tatovør med rene omgivelser og rene nåle .. Igen, jeg siger IKKE at alle hjemmetatovører har beskidte nåle .. MEN ! Chancen er altså større hos de "private" ..

Og .. Jo længere ventetid der er hos en tatovør, jo bedre .. Det er ofte et rigtig godt tegn ..

• #14   3. mar 2011 Melanie - Var ikk fordi jeg mener ud uvidende mener bare man ikk kan skærer alle over en kam, og heller ikk hjemmetatovører.. :o) Min, kærestens og 2 veninder er tatoveret ved en hjemmetatovør, men han er dog uddannet og har et tatostudie i sin have.. :o)

Men nogle lever skam på deres navne vil jeg vove at påstå, har bla. hørt at en i nordsjælland kun er god til det han er er bedst i alt andet er dyrt, lang ventetid og ikk det værd at vente på...

• #15   4. mar 2011 Jo, der er da også tatovører der sidder i deres studie og ikke ved hvad de laver, men chancen er altså større hos hjemmetatovører ..

• #16   28. maj 2011 prisen er jo os meget forskellig alt efter hvor meget den skal udfyldes med farve eller om det bar ska være en streg....

3 af mine har koste 500 kr pr stk og den på ryggen har kostet 3000...

• #17   28. maj 2011 kristiansen<< tager han kun i mod bekendte til den pris eller er han billig os til dem udefra hvis du forstår..

• #18   28. maj 2011 Caroline - Der kommer ingen udefra da han jo laver det hjemme og derfor er det ikk alle der kender til ham. :o)

• #19   28. maj 2011 okey det var ærgeligt..

Kommentér på:
Spørgsmål om tattoo?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce