{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

kæreste og veninde problemer /: {{forumTopicSubject}}

Hej kan I måske hjælpe mig med et problem jeg har med en veninde?

det er fordi jeg har fået en kæreste for et halt år siden og jeg elsker ham rigtig meget, men min ene veninde siger hele tiden til min kæreste han skal slog op med mig så hun kan få sin veninde tilbage osv.. og så siger hun jeg hele tiden jeg er sur på hende men det er hende der 'hisser' sig op, der skal ingen ting til før hun gør det!!, det siger alle mine andre veninder også hun gør, så det kan jo ikke være mig der er noget med.
min veninde har engang være forelsket i min kæreste da jeg hade noget kørerne med ham, for ca. et år siden, men så blev han vild med min veninde, fordi hun skrev meget sødt til ham på facebook osv.. men så gad hun ham ikke alligevel, også begynde jeg af skrive med min kæreste (som dengang ikke var min kæreste) igen og vi blev forelsket i hinanden.
lige siden har hun være ond mod min kæreste og mig..

hvad syndes I jeg skal gøre? hvad skal jeg sige til hende for hun stopper med det??..

jeg har spurgt hende om hun ikke ville lade være med af sige sådan noget til mig men hun siger bare : ej, hvad har jeg lige gjort, du bliver vildt sur over ingen ting.. -.-



HJÆLP MIG !! (:



ps.. jeg ved godt det er skrevet meget rodet så det nok er svært af læse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæreste og veninde problemer /:
Kommentér på:
kæreste og veninde problemer /:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce