{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Pels {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle gode råd til hvad jeg skal gøre ved pony's pels, syns ik rigtig han fælder og har kløet sig flere steder hvor han så er næsten pelsløs...
Hvad gør i ved jeres?
Og nogle fantastiske råd til hvordan jeg får ham til at holde op med at klø sig? Eller noget jeg kan gøre ved de "bare" pletter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pels
  • #1   20. mar 2011 Du kan give B-vitamin

Jeg plejer dog bare at accepterer de pletter hvor de kløer pelsen af, sådan gør nogle shetlændere bare, især hvis de er unge. Ellers så er det med at sørge for at han får rigeligt med grovfoder, så han selv danner en masse B-vitaminer.

Det er slet heller ikke alle af mine der fælder endnu, det er faktisk kun min hoppe på 10 der hvor det virkelig kan ses på pelsen, min 3 års kan man se der fælder, men hun har stadig meget lang pels, og de helt unge er knap nok begyndt, bortset fra ham der smider pelsen i pletter

• #2   20. mar 2011 Tror det er den rigtige fremgangsmåde i har valgt med at lusebehandle ham. Er næsten sikker på at det vil vise sig at hjælpe på kløen.

Og ellers så se om du kan finde den strigle jeg nævnte. Det kan måske jævne det lidt ud så det ikke ser helt så slemt ud.

• #3   20. mar 2011 Vi har prøvet at have lus i stalden og dette vidste sig som pletter i pelsen og voldsom kløe. Når man løftede manen kunne man næsten se dem kravle.
    Og ud fra det du skriver så vil jeg også mene som Anna at du skal prøve at lusebehandle.

• #5   21. mar 2011 Han er i behandling, anbefalede dyrlægen nemlig, da mange havde haft lus i vinter...
    Og han får b-vitamin tilskud også

Kommentér på:
Pels

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce