{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urter
  • #1   29. mar 2011 Brugte engang nogle urter til min nervøse hest. Kunne ikke rigtig se/mærke nogen forskel. Men han synes de smagte rigtig godt, og er også ret kræsen. Så nu ville han hellere spise sit foder.

    Derudover har jeg brugt noget andet urte noget til to gamle heste. Dog stadig uden at kunne se en ændring.

    Måske har de bare haft fået det de skulle bruge normalt.

    Men alle heste var super glade for urterne!!!

    Hvilke urter har du tænkt på?


  • #2   29. mar 2011 Jeg tænkte på noget til general velbefindende - og som du skriver om det overhoved er noget der virker ;o)

    Noget til pels, hove, fordøjelse m.m


  • #3   29. mar 2011 Mht. fordøjelse er jeg 100 på at det vil hjælpe til i hvert fald smiley

    Pels - Lakseolie smiley Det har vi brugt den sidste månede, og det er helt vildt så meget pelsen skinner. DD får 5 ml. islandsk lakseolie i foderet pr. dag. Og skinner smiley


  • #4   29. mar 2011 Ok.... Tak tak Trine :o)

  • #5   29. mar 2011 Så lidt

  • #6   31. mar 2011 hvidløg er også godt det hjælper imunforsvart rigtig godt her i vinters havde vi 5 meget syge heste, de havde noget som liner kværke og efter 2 uger på hvidløg havde de nemmer ved at få været selv om de også havde fået pensilin 3 uger tidliger var hvidløgen med til at vi kunne efter 5 uger kunne være sygdom fri.

    Hørfrø er også godt til pelsen men det skal ligger i blød inden de får det.



  • #7   31. mar 2011 En urt jeg ved der virker, det er Rooibush! Det kan købes som the. Hedder Rooibush the smiley
    Hvis man laver en the og hælder over hestens foder eller wrap, når den er lidt forkølet. Altså har snask i øjne osv. Så er det oftest væk dagen efter. Har i hvert fald aldrig oplevet at det ikke har hjulpet.

    Det er også super godt til mennesker. Hvis man mærker en smule kriller i halsen eller snot på vej. Så lige en gang rooibush the. vupti smiley

    Rooibush the er bakteriedræbende.


  • #8   31. mar 2011 Den the må jeg have fat i - Alt som kan slå en kommende forkølelse ihjel, er velkommen hjemme hos mig smiley

  • #9   31. mar 2011 Præcis. Man kan også få den med forskellig smag smiley

Kommentér på:
Urter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce