{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Brugsprøve {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg går lidt og overvejer om jeg skal sende Chassie til brugsprøve til efteråret efter hun er blevet kåret..

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med brugsprøve af deres unghest, eller andre der også har tænkt at deres unghest skal det samme?

(Chassie skal kåres i DOA) -
Evt. nogen der ved Hvor det foregår, brugsprøven og hos hvem?

Mvh Celina og Chassie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugsprøve
  • #2   5. apr 2011 Hej igen!
    Du skrev at den mangler noget fylde. Hvis den ikke når at blive fyldig og pæn inden kåring, så vent et år med at få den kåret. Du skal regne med, at den får karakterer efter hvordan den er lige på denne dag. Du kan jo altid få hesten kåret, selvom den er ældre en 3 år.

• #3   5. apr 2011 hej..
    Du kan læse en masse om det på doa hjemme side..

• #4   5. apr 2011 Jeg vælger nok at stille hende i år uanset, da hun kan blive omkåret næste år, hvis ikke det går så godt (iforhold til point og sådan), og jeg er sikker på at det er sundt for hende at komme ud, da jeg desværre ikke kan komme til dyreskue med hende, som jeg ellers også gerne ville.. Så det er lige så meget for oplevelsens skyld..

Men det var nu mere brugsprøven jeg gerne ville høre om der er andre der har erfaring med?

Og ja, har været inde på DOA's hjemmeside og læse om den, men kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer og om der evt. er nogen der ved hvor i landet de skal være, op til denne brugsprøve?

• #5   5. apr 2011 Hesten skal være på det sted, hvor brugsprøven afholdes. Jeg har ikke kunne finde nogen optegnelse af hvor henne det skal afholdes. men det skal nok komme. Da min hoppe var afsted, var det oppe i Skanderborg. sidste år var det i fredericia.

• #6   6. apr 2011 Irene: Okay, jeg væbner mig med lidt tålmodighed og ser om det snart kommer på DOA's hjemmeside smiley

Kommentér på:
Brugsprøve

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce