{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

'Løsspringning' af 1 år. Islænder??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen ..
Ja jeg ville høre hvornår man må begynde at 'Løsspringe' ens plag? Har klikket lidt rundt på de forskellige indlæg og forum, men de besvarede ikke helt mit spørgsmål smiley
Altså man kan ikke helt kalde det løsspringe - Det er højere bomme på maks 20 cm ..
- Det startede nemlig med, at jeg havde taget Stjarni(Plagen) med ud på ridebanen .. Jeg havde så glemt at tage et lillebitte spring ned (Til Shetlænder) Og da jeg så begyndte at lege med Stjarni, fik den en utrolig skæg idé med at det var sjovt at springe over den .. Eller 'springe' kan man vidst ikke kalde det - Den behøvede knapt at løfte fusserne, men gjorde det aligevel smiley Springet var ca 15-20 cm MAKS. Og det var altså mens den løb rundt og legede med en bold, den gjorde det - Og springet stod ikke i vejen - Så den gjorde det selv - Jeg pressede den IKKE! Så jeg tænkte på om man ikke måtte gøre det 1 gang i ugen, et par gange med et 15-20 cm spring? Gerne mindre? Altså den skal selv løbe over, ingen trækketov eller noget - Springet skal bare stå til rådighed smiley

Har lige også et andet spørgsmål:
De dersens 'Jolleyball' - Altså de specielle hestebolde til heste - Hvor kan man købe dem billigt, Evt brugt? Vil ikke købe dem i hooks eller horze, da de koster 3-400 kr som ny .. Og det står min økonomi ikke lige til smiley Evt nogen som har en tilsalg? For ellers skal jeg nok invistere i nogle flade bolde - Han kan ikke 'få fat' i dem ellers smiley

Og så lige ENDU et spørgssmål xD
Hvad bruger i af 'Legetøj' til heste? Altså noget man evt kan købe til dem, til ridebanen osv? Fordi han er temmelig legesyg af sig, så syntes da det kun er fair han får lidt at hygge sig med smiley

HÅBER i vil besvare mine spørgssmål smiley
MVH Louise & Stjarni.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  'Løsspringning' af 1 år. Islænder???
Kommentér på:
'Løsspringning' af 1 år. Islænder???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce