rideskole som ikke har styr på noget {{forumTopicSubject}}
jah for ca ½ år siden flyttede jeg og en veninde vores heste på en rideskole efter at have stået i en privat stald hvor det nok havde været bedst hvis vi aldrig havde stilt vores heste.....
nå nu er de jo så på den her rideskole hvor tingene heller ikke køre som det skal klubben har underskud på kontoen elevhestene bliver ikke passet som de skal nogle er direkte fede andre for tynde men alle går minimum 2 timer om dagen
nå så er der weekendvagterne og gentagene gange har de enten lukket en hest ud der skulle være inde eller lukket den forkerte hest ud mens en anden som skulle ud stod inde ( den ene var fjordhest den anden pinto blanding så intet at tage fejl af der )...
nå men så i sidste weekend hvor en af dem der havde staldvagt fik en underlig ide om at skræmme en af privathestene da den skulle trækkes ind fra fold hesten er meget nervøs i forvejen og går derfor med hingstekæde hmm fattede ikke hvor man for en hest op at ringe når den i forvejen ikke er tryg ved situationen.....
ikke nok med det så har de lavet kontraktbrud ved at den gamle bestyrelse satte bokslejen op med 150kr til en generalforsamling men i kontrakten skal det ske med en måneds varsel og må max stige 100kr pr måned.... dette går jeg personligt til den nye bestyrrelse med da jeg jo er i min gode ret til at få annuleret den regning da det jo er kontraktbrud.... men fik blot et anfald af den nye kasser om at nu var det jo ændret på pbs osv så det kunne jeg ikke rigtig tillade mig øhh okay fordi andre ikke har læst deres kontrakt skal det vel ikke ramme mig fordi jeg holder på min ret.....
og så spurgte jeg ind til ormekur da det jo plejer at være ca nu hestene bliver tjekket men det vidste de heller ikke før jeg nævnte det til en af de andre i bestyrrelsen så de kunne blive enige om hvordan det skulle foregå der er jo ingen ide i at jeg giver min og der så står 20 andre med orm...........
ved godt det ikke handler om fjordhest andet end jeg ejer en som står på stedet
overvejer virkelig seriøst om jeg skal flytte min pony til et sted hvor der er mere styr på det men synes osse det er synd han næsten bliver flyttet hver ½ år fordi der er så lidt styr på tingene
hvordan ville i reagere hvis det var jer
okt 2010
Følger: 104 Følgere: 101 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 370
Hilsen Noa:)
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 644
men har nu lavet en liste med krav og ting jeg vil vide det nye sted inden han skal flyttes igen der jo ikke noget ved at flytte rundt på ham hele tiden
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.047
jeg har selv haft min i 6 år og ham er blevet flyttet 8 gange så hvis de er gode til at falde ti ro igen syntes jeg somsagt du skulle flytte ham =)
okt 2010
mar 2008
okt 2010
mar 2008
har kontaktet hinnitus, skal have fat i elmelund og lindbergheste
sep 2007
Følger: 120 Følgere: 115 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 304
Håber du finder et sted, hvor der er styr på tingene, hesten skal have det godt og ligedan skal du også have det..
mar 2008
rideskole som ikke har styr på noget
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside