{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Det bliver aldrig det samme ): {{forumTopicSubject}}


Nu sidder jeg her og stor tuder efter en kanon god tur jeg har haft på min hest...

Fra den dag min pony blev tilredet og jeg kunne styre ham selv, har jeg redte tur, og vi taler om ture på op til 9 timer, hvor jeg har været på ryggen af ham, dre er ikke de stdere vi ikke har været.

Som årene gik og jeg blev for stor og vi ikke kuunne andte var det tur tur og atter tur.
jeg elskede det og ja jeg kunne bare skridte bare det at side på ryggen af min prins var lykken.

Men jeg fik så hest da jeg savnede den seriøe ridning og fælleskabet osv. men efter 1½år måtte jge indse jeg skulle starte på uddannelse og ikke havde tid til 2 heste så min pony blev solgt. og ja jeg var ikke disidrete ked af det, for jeg viste han var kommet et godt sted hen, og jeg ahvde ikke dne strees og behøvede ikke være ked af det fordi ejg ikke kunne nå dem begge.

Jeg har hele tiden redte tur på min hest, men det har bare ALDRIG været det samme, men jeg har nydt det.
Nu vi begyndt at træne op til distance stævnerne her til sommer. og ja nu det lige som om nu det bare helt forkert af min at gøre det for det var det min pony og jeg gik op i? så jeg har dte såda lidt at jeg burde finde noget andet der er vores ting end distance.
Og ligeledes, er ejg simepelthen så bange for hn går i stykker, jeg ved ikke hvorfor? folk siger jeg kan præsse ham dobbelt så meget som jeg gør nu fordi han er i form og kan klare det, men tanken i mit hovede er bare han går i stykker.
med min pony tænkte jeg ikke over det der red jeg bare.

Et meget ulykkeligt indlæg her fra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver aldrig det samme ):
  • #1   10. apr 2011 Men hjeg har haft en vellykket tur på min hest idag, 16km på 2 timer, det der tager meget tid er at jeg skal skridte gennem byen, hvis jeg fandt en anden rute kunne vi godt klare dne på 1½time som jeg skal ned på (:

  • #3   10. apr 2011 Frida mange tak (:

    Jeg tror aldrig jeg kommer over savnet, men jeg må bare lære at nyde turene 100% nu, og få pony lidt i bagrunden


  • #5   10. apr 2011 Jeg syntes ikke du skal have ´dårlig samvittighed´over at du nu rider distance på din nye hest. Jeg har ikke selv prøvet at sælge en hest, men har da haft parter der er solgt videre eller i et tilfælde aflivet. Jeg syntes at du skal prøve at prise dg lykkelig over at din pony nu er et godt sted, og at du og din nye hest kan få stor glæde ud af noget som du og din pony også gik op i. Stakkels dig, men godt at høre at du har fundet et godt hjem til din pony ;D

  • #6   10. apr 2011 Som de andre siger, så er det rigtig svært.. Jeg har selv oplevet at "min" hest blev solgt, hvor jeg så skulle ride en super lækker 5-åring med et kæmpe talent, men det var bare ikke det samme. Så fik jeg købt "min" hest, så hun kom tilbage til mig. jeg tror på at der er en der er den eneste ene, hvor man med andre kan nyde at ride og alt muligt, men der er ikke det samme specielle bånd. Det eneste du kan gøre er at nyde din hest og jeres rideture sammen og tænke på at pony også gør det med sin nye ejer..

Kommentér på:
Det bliver aldrig det samme ):

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce