{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Vil lige fortælle min historie færdig. {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har nogle gange skrevet ind, og spurgt om gode råd mod dårlig mave....
Min skønne vallak har haft dårlig mave i næsten 2år, og ingen kunne finde ud af hvad der var med ham. Jeg har haft 4 dyrlæger fra Lolland og Falster på ham for at se om de kunne hjælpe, men ingen viste hvad det var! Jeg kørte ham til Næstved og fik lavet kikkertundersøgelse på ham, men der var intet....
Og jeg har selvf prøvet "alt" med mad, wrap, hø, halm osv. Han har fået A38 i over 1 mdr, jeg har fået ham til at drikke ½ L cola smiley Foderplad fra Brogaarden er også prøvet. Jeg skriver "alt" sådan fordi jeg selvf ikke har prøvet alle produkter, da der findes såååå mange. Jeg har prøvet at flytte ham, da jeg var ude i det måske kunne været et trivelses problem, men var det heller ikke.

Han var ikke som sådan syg, han havde bare dårlig mave, og var meget dovn! Boldprøverne viste også at hans blodprocent var meget lav.

Jeg kørte ham til HØRSHOLM den 13 januar, og en meget dygtig dyrlæge deroppe undersøgt ham, det tog ham ca 15-20 min, derefter stillede han to diagnoser - (Indkapslet parasitter & Colitis) ENDELIG! Og jeg ture alligevel ikke tro på det! Vi vik en masse medicin med ham, som han skulle have i over 24 dag, og allerede dage efter virkede det smiley
Efter 20 dage ca, kom det igen smiley Men da kuren var færdig, og noget tid efter blev det bedre og bedre! smiley I dag er han 98 % rask, han presser stadig meget lidt vand ud, men slet ikke som før, og han har fået massere af energi! smiley

Det skuffer mig at man ikke har kunne finde ud hva´min dreng fejlet, da COLITIS er noget af det mest almenlige! smiley Han ku´ha´været rask meget meget før smiley Og jeg kunne ha´sparet en masse penge!

Men vores historie ende "lykkeligt" smiley Stadig tåler han ikke så godt wrap.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil lige fortælle min historie færdig.
Kommentér på:
Vil lige fortælle min historie færdig.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce