Vil lige fortælle min historie færdig. {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har nogle gange skrevet ind, og spurgt om gode råd mod dårlig mave....
Min skønne vallak har haft dårlig mave i næsten 2år, og ingen kunne finde ud af hvad der var med ham. Jeg har haft 4 dyrlæger fra Lolland og Falster på ham for at se om de kunne hjælpe, men ingen viste hvad det var! Jeg kørte ham til Næstved og fik lavet kikkertundersøgelse på ham, men der var intet....
Og jeg har selvf prøvet "alt" med mad, wrap, hø, halm osv. Han har fået A38 i over 1 mdr, jeg har fået ham til at drikke ½ L cola
Foderplad fra Brogaarden er også prøvet. Jeg skriver "alt" sådan fordi jeg selvf ikke har prøvet alle produkter, da der findes såååå mange. Jeg har prøvet at flytte ham, da jeg var ude i det måske kunne været et trivelses problem, men var det heller ikke.
Han var ikke som sådan syg, han havde bare dårlig mave, og var meget dovn! Boldprøverne viste også at hans blodprocent var meget lav.
Jeg kørte ham til HØRSHOLM den 13 januar, og en meget dygtig dyrlæge deroppe undersøgt ham, det tog ham ca 15-20 min, derefter stillede han to diagnoser - (Indkapslet parasitter & Colitis) ENDELIG! Og jeg ture alligevel ikke tro på det! Vi vik en masse medicin med ham, som han skulle have i over 24 dag, og allerede dage efter virkede det
Efter 20 dage ca, kom det igen
Men da kuren var færdig, og noget tid efter blev det bedre og bedre!
I dag er han 98 % rask, han presser stadig meget lidt vand ud, men slet ikke som før, og han har fået massere af energi!
Det skuffer mig at man ikke har kunne finde ud hva´min dreng fejlet, da COLITIS er noget af det mest almenlige!
Han ku´ha´været rask meget meget før
Og jeg kunne ha´sparet en masse penge!
Men vores historie ende "lykkeligt"
Stadig tåler han ikke så godt wrap.
dec 2008
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 1.787
jul 2008
Følger: 65 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 155
Rigtig Dejligt for jer
mar 2007
Følger: 136 Følgere: 125 Heste: 1 Emner: 126 Svar: 2.966
Men godt du fandt ud af det, så ved du vel du skal tage derhen næste gang
maj 2010
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 319 Svar: 1.578
Hørsholm styrer! (bor der)
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 87
Tak til alle jer der har skrevet
Vil lige fortælle min historie færdig.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside