Vil lige fortælle om min undervisning {{forumTopicSubject}}
Ja, vil lige fortælle hvordan min undervisning er gået idag ;D Sidste uge fik jeg ik noget, da jeg havde for travlt med lektier :S Så det var to uger siden, men det gik bare SUPER
Startede med en times horsemanship, det gik rigtig godt... Både lidt klikkertræning og de almindelige "grundøvelser" i horsemanshippen.. og hun fulgte mig bare rundt, stoppe når jeg stoppede osv.. DEJLIGT.
Så en times ridning.. det gik også fint, startede selvfølgelig med at skridte lidt rundtt stille og roiligt, men pludselig tager fanden ved den kære hyp og hun galopere, springer og bukker, så måtte lige en tur af.. der var sgu hårdt at falde, men slog mig ik..
Efter min ene underviser lige havde været oppe (da det ik er noget hesten før har gjort) så kommer jeg op igen og det går fint osv.. Lidt senere gør hun nøjagtig samme ting og jeg er lige ved at falde af, men blev heldigvis i sadlen.. Efter det gik det bare supert
Hun gik fint til bidet for løse tøjler osv.. ;D SUPER SUPER godt ;D
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 862
;D
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Og heller ik den lille pony, men den kommer helt sikkert til at give mig nogle flyveture også xD heeh også wariant for den sags skyld..
Men hende jeg rider på til undervisning.. Fanny.. hun er i mit første fotoalbum..
Det lyder dumt, men er glad for jeg faldt af idag, for sidst jeg gjorde det slog jeg mig for første gang meget ved at falde af .. :S Så det var nice idag
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 862
jan 2006
Men tror jeg ved hvem jeg gerne vil betalle for at tilride hende for mig ;D Vil gerne selv være med osv, men kan ik lære hende grundridningen alene.. så tror jeg har fundet den rette person.. men det var lige nogle år jo
jan 2006
Men ja det var godt jeg ik slog mig mere..
Men forresten slog min højre pegefinger
Vil lige fortælle om min undervisning