{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

"At være anderledes" VIGTIGT!!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal lave en synopse til terminsprøverne her senere på foråret, og har trukket emnet "at være anderledes".
I morgen er der sidste frist for godkendelse af primær tekst, men da jeg skulle over på biblioteket i dag, havde de lukket. Jeg havde desværre taget fejl af åbningstiderne smiley

Så nu er jeg på herrens mark!!!!!!!!!!

Er der nogen af jer der kender en tekst (aller helst en novelle) som hører under ovenstående emne, og som kan findes på nettet?
Det ville virkeligt være en hjælp, da jeg ellers er på skideren rent ud sagt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "At være anderledes" VIGTIGT!!!
  • #1   18. maj 2011 kender desværre kun en dokumentar..


  • #2   18. maj 2011 Hvad vil du gerne skrive om? Altså har du et område du godt ville arbejde med?

    For hvis du er helt blank, så kan du altid beskæftige dig med Det Moderne Gennembrud og dét at være anderledes i form af arbejder på en gård, fremfor at være herremand. Der er ufatteligt mange noveller fra den tid af f.eks. Henrik Pontoppidan, og så kan du altid perspektivere til Georg Brandes smiley

    Ellers har jeg engang læst en novelle om at være anderledes i den forstand, at hun var cutter og levede et super miserabelt liv, med humørsvingninger og perioder, hvor hun bare lå i sin seng. Kan ikke lige huske hvad den hedder, men kan godt finde ud af det, hvis det kunne have interesse smiley


  • #3   18. maj 2011 Men der er nok mest "kød" på det moderne gennembrud, medmindre du f.eks. kan/må lave en psykologisk analyse på den anden novelle, så er der i hvert fald mere at tage fat på ...
    - Er dog ikke sikker på, at du kan finde nogen af novellerne på nettet, men har ikke undersøgt det smiley


  • #4   18. maj 2011 Har fundet nogle, men tak for svar.

Kommentér på:
"At være anderledes" VIGTIGT!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce