{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Søger underviser! {{forumTopicSubject}}

Hej alle hestevelfærdsmennesker smiley

Jeg søger én, der vil komme og undervise mig og min unghest, Camino, i dressur, 1-2 gange om måneden.

Jeg ønsker at underviseren:

- har erfaring med uddannelse af ungheste, eller i hvert fald grundtræning af heste
- underviser på hestens præmisser
- kender til hestens biomekanik, gymnasticering og muskelsætning af hesten, læringsteori, rytterens indvirkning
- kan komme ud til os og undervise (små 10 km syd for Vejle)

Og når jeg skriver dressur, tænker jeg både jordarbejde og ridning, træning på bane og i naturen.

Camino er 4 år og ryttervant. Han har lært mange basale ting, og har været med på et par skovture, som han har klaret i stiv arm. Kan lige nævne at han rides bidløs (sidepull). Jeg er ikke selv ekspert i at uddanne ungheste, så derfor har jeg behov for en der kan give lidt indspark til en god start på uddannelsen af Camino.

Er der nogen herinde i forummet, som kan anbefale eller kender en underviser, som lever op til ovenstående? Eller måske er der nogen af jer der selv har viden, som I gerne vil dele ud af? Vi er jo ikke så dygtige endnu, Camino og jeg, så hvis der er nogen, der kan hjælpe med bare det grundlæggende, og kan komme med fif og inspiration, så er det jo rigeligt fint til at starte med smiley

Mht. pris, så har jeg en max grænse pr. gang på ca. 250 kr. (inkl. evt. kørsel).

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

mvh Heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger underviser!
  • #1   22. maj 2011 Hej Heidi

    Altså, Pauline og jeg er jo ved at uddanne os til BBH Basisinstruktører, og det er netop de ting du beskriver som vi arbejder med smiley Men jeg bor lidt langt væk - så måske du skulle kontakte Pauline? Hun bor lige i Lunderskov.

    Ellers tror jeg også at der er nogle der får undervisning af Tabita Cramers en gang om måneden - jeg tror det er i Almind, så det er ikke så langt fra dig.


  • #2   22. maj 2011 Hej Louise

    Hvis ikke det var fordi jeg synes hun var for lidt for dyr, så var Tabita en mulighed smiley

    Pauline har faktisk allerede tilbudt sig, så det håber jeg kan komme til at fungere smiley


Kommentér på:
Søger underviser!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce