{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Nummer 6 i min historie:-) {{forumTopicSubject}}

Nummer 6.....


Næste morgen våvgnede jeg, jeg viste ikke hvor jeg var. Var alt det med Justin bare en drøm? Ej jeg blev meget ked af det, og begyndte fakstisk at græde. Men så åbnede døren, og Justin kom ind. Han løb hen til, for at spørge hvad der var galt, siden jeg græd. " Jeg troede bare...  At alt det der med dig, bare var en drøm!" snøftede jeg. Han krammede mig, og gav mig et kys. " Nå men det er det ikke, jeg er her sammen med dig søde! du skal ikke tro det bare er en drøm vis det får dig til at græde!" sagde han med mig i hans armene. Hans mor kom ind, og spurgte: " er alt okay?" da hun så jeg havdet græd, jeg svaede: " Ja selvfølige, jeg har jo Justin. Jeg trode bare at alt det med... Din dejlig søn var en drøm!" " hun sagde " i er perfekt sammen!" så gik hun igen, da jeg stod op, mødte jeg Justins lillesøster der have boet her imens. Ej hvor var hun bare sød, hun er da for Kær. I sær da Justin sagde: " kan du sige, I love you Justin?" og hun så sagde det med en sød barne stemme. "nårrh hun er for Kær ", sagde jeg og krammede Justin.

Sener sad vi ude i haven, og gyngede. Imens vi sang sammen, hans mor flimede os. Hun sagde: " ej hvor er i bare søde sammen!" da vi ikke gad synge og gynge mere, satte vi os på græsset. Og spiste jordbær, det var super hyggeligt. Der sad vi bare længe og hyggede os rigtig meget, til sidst lå vi ned. Med hånd i hånd, han satte jeg op og kyssede mig. Jeg havde lukket øjne, men kunne mærkede hans bløde læber mod mine. Jeg åbnede dem, da han fjenede sine læber. Jeg smilte i mens jeg missede mod den skabe sol, jeg kunne mærke hans varme arm. Og lukkede øjnede igen. Han klemte min hånd, jeg syntes virkedlig dette var livet, at kunne mærke solen, mod sin hud, blive kysset af verdens lækkreste dreng. 

Lidt efter sad jeg og gyngede, han kom ud til mig. Og havde en gave med. Jeg forstod ikke men blev glad, da jeg åbnede den lå der et brev inde i. Jeg læste op:
" kære dejlige pige! smiley
Vi har nu været sammen i et år, og jeg husker tydeligt dit forskræget ansigt. Da du støtte ind i mig. Det har været et fanatisk år, og jeg elsker dig så     meget! smiley du er bare min drømme pige!! Jeg er bare hel når jeg er sammen med dig! smiley så derfor har jeg lavet denne dag eller det ved sige i morgen er det din dag:) så glæd dig til i morgen. 
Knus din Justin:-)"

Jeg kig hen og lagde ham ned, satte mig på ham og kyssede ham, så længe jeg kunne nogensinde havde gjordt. Da jeg ville stoppe, tog han mit hovde og 'holdte' mig nede. Jeg begyndte at grine, og han gjorde det også. Jeg satte mig op men blev siddene på ham. Om aftenen lå vi i min seng og puttede, og snakkede. "hvad skal vi enlig i morgen?" spurgte jeg, "det er en hemmelighed, men glæd dig!" smilede han hemmelighedsfuldt.

Hele aften gik næsten bare med kys og kram, men til sidst faldte jeg i søvn. Jeg kunne mærke han rejste sig, men var for træt til at brokke mig.

Næste morgen, vågnede jeg ved han kyssede mig. Og der lå noget på min seng, da jeg åbne øjnede der lå en masse gaver på min seng. Han satte sig på senget, og sagde: " godmorgen smukke, i dag er det din dag. Åben dine gaver!" sagde han lige så spændt som et lille barn, " godmorgen, ja ja skal jeg nok skat!" smilede jeg. Jeg tog den første pakke, den var blød. Jeg hæv papiret af, og det var en I LOVE Justin Bieber bluse, jeg blev glad og krammede ham og den. Han tog sin vest af, og han havde en med mig. Jeg kyssede ham, jeg tog en gave til. Der var endnu et brev, det sagde: " hey, gør dig klar. Også skal vi ud og lave en masse sjove ting. Da jeg havde pakket de sidste ud som var hjerte chokolader, en halskæde, og en ring. Jeg gik ud på badeværelset, og smuttede hurtig i bad. Jeg tog undertøj på og lige da jeg havde taget bukser på, kom Justin ind. Jeg manglede min bluse, for skulle da havde den nye på, så den havde Justin hentet. Han lagde den på bordet, og krammede mig imen vi vuggede lidt sammen og han sang "one less lonly Girl" lige i det kom hans mor ind, men gik ud igen da vi stod og kyssede. Jeg tog blusen på, og næstede mit hår. Jeg satte det op, lagde lidt make up. Gik ud efter min ring og halskæde, og så gik vi ud af værelset, hånd i hånd. 

Først spiste vi mad, vi var på en rasturan med morgen mad. Og derefter gik vi en tur i byen, og folk filmede os. Min i dag smilede vi bare, og svarede på et par spørgsmål. Vi gik ud og shoppede, han ville have en ny hat. Vi gik ind i en hatte butik. Han fandt en d er passede perfekt til hans tøj. Han gav mig hans på, og prøvede den anden. Vi gik hen og betalte, og gik ud han tog sin nye hat på, og jeg beholde den gammle.

Vi gik ned af gaden, og snakkede pluselig kom en pige og spurgte om hun måtte få taget et billede, af hende hos os. Han så på mig og jeg nikkede, så hun fik lige et par billeder. 

Så gik vi ned af gaden, hånd i hånd. Vi kom til et vandfald han stoppede mig, og over kyssede mig. Og han blev ved, og ved. Han løftede mig op på kanten af vandfaldet, og jeg hoppede op på ryggen af ham. Så gik han med mig på ryggen, folk kiggede lidt. Men det gjorde intet, for han var da bere for dejlig.

Sener kiggede vi butikker, og så bad han mig vente ved en bænk. Jeg satte mig og ventede, der gik lang tid. Jeg forstod ikke hvorfor han ikke kom, pluselig fik jeg en SMS. Der stod: " hey smukke kig ned:P" jeg kiggede ned, og der lå en sædel og en Rose. Ej at jeg ikke havde set den. Forstod jeg ikke. Jeg tog sædlen og rosen. På sædlen stod der: " Hej, du har jo set min video 'one less lonly Girl' det går ud på det samme, følg pilene og beskeder. Nu skal du finde en bager!" jeg læste den to gang. Og så kiggede jeg lidt rund, pluselig så jeg en bager. Jeg løb der hen og en sædel stod på døren, og der stod" gå ind i bager!" da jeg gik ind kom en dame hen til mig, hun holde et bagt hjerte i hånden. Hun gav mig den og på den stod der JB + SG os to foraltid<3 også stod der "BIO!" jeg spurgte hvor der lå en bio, og gik hurtig ud og fandt den. Jeg gik der ind, personen gav mig en pakke, og en sædel. Da jeg kom ud åbnede jeg pakken, der var to billetter i den til en film. Jeg tog sædlen og læste " i'm overboard, and i need your love! Pull me op, i can't swim on my own its to much" og ikke mere? Jeg forstod ikke? Der var jo intet hav, intet vand.??

Men så kom jeg i tanke om vandfaldet, jeg løb tilbage mod vand faldet. Jeg ledte længe, men kunne ikke find nogle sædlet. Så hørte jeg en mand spille baby, men hvad skulle det sige? Nå ja bowling. Jeg gik hen til ham, smed nogle penge. Og spurgte om der var en bowlinghal i nærheden, han svarede: " ja gå ned af denne gade og dreg til højre" og pegede i den retning jeg skulle.  Da jeg gik sagde han: " god fornøjelse!" 

Jeg gik ned af gaden, og drejede til højre som han havde fortalt. Der ar bowling halen. Der stod der " gå der ind!" jeg gik ind. Og da jeg kom ind kunne jeg høre mustik, jeg løb længre ind. Og der stod han med en migrofon, og begynde at synge baby. Imens kom en dame med bowling sko til mig, der var kamara over alt. " har du filmet mig?" spurgte jeg men han sang bare vidre, og jeg grindede og fuldte med. Vi bowlede og havde det sjovt! Imens man hørte: " i know you love me, i know you... Og baby Baby ohh Like baby Baby no!" efter vi havde bowglet gik vi i biografen. Vi så en mega god film, og han kyssede mig i bio'en. Og alle glemte filmen og så på os! Derefter gik vi på rasturan, og så blev vi hentet og kørt hjem. Jeg faldte i søvn oven på ham, den aften var jeg bare mega træt.


 
    

Læg gerne en komantar... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummer 6 i min historie:-)
Kommentér på:
Nummer 6 i min historie:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce