{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Skal hun DØ eller LEVE?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!!

Jeg har snart haft min dejlige April i et år..
Jeg vil sige og håbe at dem vi har købt hende af har TOTAL dårlig smag i munden over det har har solgt os.

Men jeg må med sorg sige at min ride lære har set hun ikke er rengående ogs fik vi en dårlige forholdsvis hurtigt.
Tirsdag kom hun til dyrlægen og hun kom hjem igen Torsdag aften.. Han fortalte Min mor, papfar og mig at jeg ikke ville kunne ride hende mere (Aldrig igen) smiley
Men men men vi ville kunne bruge hende som avls hoppe og det har vi tænkt på, men alligevel er det trukket tilbage da vi først skulle ha' bygget stald hjemme ogs skulle hun kunne komme i fol men først næste år...

Hesten April er lige fyldt 15 år. Og mit problem er at min mor siger hvis jeg vil beholde hende skal jeg selvfølgelig passe hende osv men hvis jeg ikke vil betale for en hest jeg ikke kan ride skal hun AFLIVES smiley
For hun vil ikke sælge hende som avls hoppe, hun har ellers total fin stamtavle.
(Kig EVT min profil "April-Light")
Det skal lige siges hvis man ville ride blir hun halt med det sammen, men hun kan sagtens tulle rundt på folden uden at blive halt... smiley
Men hvad syndes i skal hun aflives eller leve?? smiley

Giv en begrundelse på dit svar tak smiley
Knus smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal hun DØ eller LEVE??
Kommentér på:
Skal hun DØ eller LEVE??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce