{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken side skal man ride i? :-)
  • #1   30. maj 2011 man skal ride i højre side

  • #2   30. maj 2011 heste er det samme som biler, ^^ eller knallerter.. trafikmæssigt set ..


  • #3   30. maj 2011
    som der bliver skrevet ,
    går heste ind under køretøjer i regelmente .
    og hvis der er helt rigtig , må man faktisk IK ride på cykelstien .

    men så vil jeg sq hellere overtræde loven , da min hest tripper rundt som en skoldetskid. og det ender da ikk godt hvis man ska ride på de store trafikeret veje (:


  • #4   30. maj 2011 haha! smiley Tak allesammen.

  • #5   31. maj 2011 TripBaby2006
    har du overvejet hvor farligt det er hvis børn (meget bløde små trafikkanter) cykler og "leger" på cykelstien og skræmmer din hest?
    Det lyder i mine ører meget farligt at du rider på cykelsti....

    Venligst en bekymret mor til cykelbørn


  • #6   31. maj 2011 hvis der kommer cykellister stopper jeg skam helt op og venter på at de er kommet forbi .
    og derude hvor jeg nu rider, har jeg endnu ikk set små børn cykel.

    vil mene det er nogen mere sikkert end at ride ude på vejen hvor biler + lastbiler ikk tager hensyn !


  • #7   31. maj 2011 vi er heldigvis ret heldige med vores bilister. selvfølgelig er der nogen dumme, men oftest oplever jeg at de er ualmindeligt rare herude smiley

    Det er super fedt at høre du tager hensyn til de andre trafikanter :)))


  • #8   31. maj 2011 nu ved jeg ikk hvor du har opstaldet henne af (:
    men her ude i øst , er de fleste folk fløjtene ligeglade med alt andet end biler der er større end deres egen smiley

    men ja , man skal jo tag hensyn til alle..(:
    og hvis vi ikk er flinke overfor cykellister , løbere osv , så ender det jo med ballade og politi . og vi ska ud på vejen i stedet ..


  • #9   31. maj 2011 det er Bjergby bilister smiley lille lækker flække i det Nordjydske

    Vi kørte en dag på en vej, hvor så nogen red og den ene rakte sin pisk ud i strækt arm, så den gik ret ned af, men jo langt inde på kørebanen, så man tænkte "hvad laver hun, hvad er der galt? og satte farten rigtig rigtig meget ned

    Det var smart, rigtig smart. jeg tænker ikke at man sådan måske skal bruge det hver gang, og nogen bilister er måske ligeglade, men det er da smart hvis man er på en landevej og ved at tilvænne en hest at man så kan signalere på lang afstand smiley eller hvis man rider med børn også


  • #10   31. maj 2011 ja okay ..
    det er du heldig med smiley

    ja det var faktisk en meget god ide .. ! (:


Kommentér på:
Hvilken side skal man ride i? :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce