{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Syg eller?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Jeg har et lille problem som jeg håber nogen kan svare på:
Jeg har den her islænder (Darri). Han var syg her for noget tid siden, hvor han hostede- regnede med det bare var en forkøelse, da vejret skiftede en del. Gav ham pause i ca 3 uger. Longrede ham så hvor der intet var og tog så på tur på ham. Da jeg begyndte at trave hostede han én gang og det var det.
Har så redet nogle flere gange, hvor han også bare hostede én gang, og altid i trav og intet andet.

Men så tog jeg på "langtur" - tog omkring 3 timer - der var intet i starten, så satte vi frem i trav og så hostede han 2 gange eller der omkring.

Vi tog så over i skridt igen og så var der intet, vi prøvede frem igen i trav også hostede han én gang mere, drev så mere på også hostede han ikke igen.

Så skridtede vi nok i 2 timer uden der var det mindste, men på da vi så satte i trav igen, han hostede så igen kun en gang, der blev sat i galop og jeg måtte bare følge med, og mens vi galoperede var der intet. - turen var igår smiley

I dag har jeg så drevet ham rundt på marken i 20 min. uden der var det mindste, både i trav og galop.

Hvad tror i der er galt med ham? Er han syg, eller "piver" han bare? Nogen der har prøvet det samme? Nogen der ved, hvad man kan gøre?
På forhånd tak - Iben D smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg eller??
Kommentér på:
Syg eller??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce