syg?? {{forumTopicSubject}}
Hej hg'ere
Ville lige høre om i har prøvet noget lignende af det jeg har gået med de sidste par dage, da jeg nemlig ikke gider tage til læge hvis det ikke er vigtigt.. men altså, her i forgårs begyndte jeg at få voldsomt ondt i maven, og tænkte faktisk mere at det måske bare var den tid på måneden, men det er bare over navlen, og op til omkring brystet at jeg har ondt. Hvis i kender den der følelse af når man virkelig er sulten, og får rigtig ondt i maven, ganger med 50, tror jeg vi er oppe på hvor ondt jeg har. Troede også jeg bare var meget sulten, men det virker ikke rigtig. Når jeg trækker vejret dybt, eller hoster (gaber), så stikker det i maven, og det er så ubehageligt! og så er jeg generelt bare blevet meget sløv de sidste par dage, har faktisk ikke rigtig lavet andet end at sove, kan nærmest ingenting. Er der nogle af jer der har oplevet det??
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 28 Heste: 10 Emner: 82 Svar: 680
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 14 Svar: 83
Catarina N; Har aldrig nogensinde haft mavesår, men det kan da godt være at det kunne være noget i den stil..
Det kan også bare være at jeg er super pivet, da jeg har en tendens til at tro jeg skal dø, hvis mit ben klør. :b men det er bare ret ubehageligt, tak for jeres svar alligevel!:-)
sep 2007
sep 2007
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Man kan købe noget i håndkøb på apoteket:-)
sep 2007
syg??