623 visninger
|
Oprettet:
Hva tror i {{forumTopicSubject}}
hej jeg har fået mig en super dejlig hingst som jeg vildt godt kunne tænke mig af stille til rådighed for hoppe men hva tror i prisen kan være på det ved min hingst
han er pinto og har en nogle super smukke aftegn
kig ham her
http://www.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/6508968_l.jpg
hva tror du prisen kan ligge på
skriv gerne en lille bedømmelse om ham og hva i syndes om ham
dec 2006
Følger: 89 Følgere: 113 Heste: 5 Svar: 407
jeg ville heller aldrig avle på en hest, uden fuld stamtavle
mar 2011
Følger: 92 Følgere: 90 Heste: 11 Emner: 20 Svar: 33
dec 2006
http://www.pinto.dk/ - kig på deres side. Jeg synes helt klart du skal have dem til at vurdere ham. Der er ingen grund til at avle på en hingst, der ikke kan godkendes.. Jeg kender ikke deres regler :-).
men i DV kommer hopperne i forregister når der ingen papirer er på dem, og hingste optages normalt ikke, men du kan få lavet papir på ham, og så alligevel avle.. Rådfør dig med nogen, der reelt ved noget om det
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 881
Dernæst synes jeg det er en skam at du ikke bruger en kåret fjordhingst på din hoppe med papirer?? Så meget dyrer er det ikke og der er rigeligt af musseføl rundt omkring..
mar 2011
jeg drømmer om af få hende til en fjordhesthingst m papir men det er dyre end af ´have sin egen
men jeg vil finde ud af om han kan kåres
dec 2006
- man kan sagtens få en vidunderlig hest ud af det alligevel - men du får bare meget mere ud af en med papir
mar 2011
ja du har helt rart men jeg føler mere for hesten end papir og stamtavle men du har rart men jeg er helt faldet for ham og jeg vil bruge ham til ridning osv og så vil jeg have et eller 2 føl på min hoppe ellers skal der ikke mere men skid hul i papir og stamtavle bare hesten er god nok og rask mere skal der ikke til
men mange tusind tak for dine gode råd og jeg vil helt sikkeret bruge dem
dec 2006
- jeg ville bare 100 % få ham vurderet inden jeg tilbyder bedækning ved andre hopper :)..
men held og lykke med det!
mar 2011
Hva tror i
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside