{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

virker utryg {{forumTopicSubject}}

Jeg passer af og til, den her haflinger som er rigtig rar smiley
forleden da jeg havde ham inde på staldgangen, stod han og kaldte på de andre op til flere gange.. han viste et afslappet signal (står og hviler på bagbenet) men havde hovedet sådan, så jeg blev i tvivl om han var afslappet, eller fakede det, fordi han var utryg?

Jeg prøvede at give ham lidt massage og berøring på halsen og i hovedet, men han tog hovedet væk, som om han var bange for at slappe af..

Han er 23, ejerne siger at han altid er rolig og afslappet, måske lidt ligeglad, men nu er det jo heller ikke alle der kan se hvis en hest er utilpas..

hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  virker utryg
  • #1   14. jun 2011 Nu ved jeg heller helt..
    Min kan nemlig også lave det nummer, bare ikke på staldgangen..
    Bare på ridebanen, jeg kan ride sammen med en anden og så rider de ud..
    Har før i tiden haft problemer med at min så bliver lidt utryg, men det gør han ikke mere..
    Men han er så begyndt på at, hvis han hører andre vrinske, så svarer han, første gang han gjorde det, så tænkte jeg "hell no! nu bliver han bare en spasser!!" Men nej, han forholdt sig rolig efter, eller han lyttede lige efter svar, men så var det ovre og så red vi ellers videre...

Det har jeg oplevet et par gange nu..
    Total sært!
    Måske betyder det bare ikke så meget nogen gange..
    Nogen vrinsk er måske bare "juhuuuuu" "ja hallooo jeg er her" "nnååå okaayyy" "fiiinnnooo" "seeeeess på maaarken" osv..
    Og vi tror bare det nødkald, mayday sos osv..

• #2   14. jun 2011 Sigyn V: Det virker sådan som du skriver, det giver god mening! smiley
    og så er det jo heller ikke fordi han flipper ud, han virker bare mindre afslappet, når han er væk fra vennerne smiley

og MLC, ja det lyder sært, og det kan da godt være at det bare er lidt hestesnak :o)

Kommentér på:
virker utryg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce