{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Grime -problemer. (utryg hest?) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Tinker blanding på 6 år, som af en eller anden årsag er blevet bange for sin grime. Han virker utryg når vi nærmer os med grimen, og vælger at tage flugten. Det er noget han nyligt er begyndt med. Vi har nemt kunne komme til ham før, og lægge grimen på ham, men ikke længere. Jeg kan stadig komme hen til ham uden grimen, og snakke med ham, ingen problemer.

Så er der nogen der har en god ide til at få grimen på ham igen, (Har prøvet med godbidder - ingen effekt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grime -problemer. (utryg hest?)
  • #2   21. jun 2015 Bella, slet ikke. han tager flugten når han ser grimen.

• #4   21. jun 2015 Fold, så det gør det ikke lettere. Han har haft grime på jævnligt. og uden problemer, men for en 14 dage siden, gik han i panik, da vi kom med grimen. Hvorfor, aner jeg ikke-

• #6   21. jun 2015 Kunne det evt være fordi han ved han skal med ind så? Min gjorde det en årgang på græs hvor at hun skred hvis jeg kom gående med et tov..

• #7   21. jun 2015 Jeg tror det er fra tidligere hovsmed, ham kunne han absolut ikke lide, og han ved han skal have smed nu her, så tænker det er derfor, vi har dog fundet en ny.
    Jeg tror helt klart jeg vil prøve din metode Bella.
    Jeg kan nemlig sagtens gå rundt på folden med ham, uden grimen, han følger pænt efter, og kan bakke ham med stemmen og alt. Så hvad der lige er galt med grimen, men ingen tvivl om at han ser den som noget skidt. og det skal selvfølgelig ændres.

Kommentér på:
Grime -problemer. (utryg hest?)

Annonce