{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

ex- kæresten... Elsker ham jo stadig! {{forumTopicSubject}}

Ja nu får i min historie, og i må gerne spørger ind..
Jeg bider ikke..

Jeg er en pige på 14 år, og skal til at gå i 8 klasse.
Jeg går i klasse med min exkæreste og det nok ikke så smart..
Nå men, jeg er ikke bare en der lukker folk ind af jeg har et meget svingende humør og kan blive meget hidsig..
Jeg havde gået i klasse med M (ex kæresten) i et halvt år, og jeg kunne godt li ham, han er høj og tynd, og måske lidt for larmende, nå men og? han havde en god tøjsmag, og så tiltrak ham mig med sin charme!
En dag oppe i skolen spurgte ham mig så om vi skulle komme sammen, jeg rødmede lidt, "ja" svarede jeg og så på ham, "men lov mig at du ikke bare fucker mig på grund af mit humør" sagde jeg så til ham og han lovede det.. Dagende gik og vi skulle være sammen hjemme ved mig.. Vi lagde i min seng. Lige pludselig lagde han sig på mig og snavede mig, jeg var med på den.. jeg trak mig så til sidst med et smil.. Woooow jeg var solgt!
Den dreng var jeg virkelig solgt i!
En fredag, jeg tror ikke vi havde været sammen i mere end 5 dage. nå men en fredag, havde jeg en LORTE dag! Jeg havde ikke spist og havde ikke snakket med nogle.. Jeg gik ned mod bussen, da jeg fik en besked.
Jeg åbnede den og det var fra M.
- Heey du.. Ved du kommer til at hade mig nu men.. Jeg kan ikke mere.. Desværre søde jeg slår op.- Jeg var knust og sad og grad på vej hjem! ville ikke slippe ham nu...
Jeg kan ikke komme over ham.. Men vil alligevel ikke tilgive ham, da han bragte mig ind i en depression som varede i 4 uger.. Jeg spiste MEGET lidt og magtede intet.. Lavede ikke lektier og snakkede ikke med nogle.. Men jeg kom mig da..
Jeg ligger tit og ttænker på hans kys og den varme han ga mig.. Arrh! JEG ELSKER HAM FANDME!! men desværre.... Hvis det stod til mig ville jeeg løbe ud til ham og over kysse ham. Men vil ikke tilbage til datiden,.. Jeg lever i nuet..
Ja så fik i lige den..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ex- kæresten... Elsker ham jo stadig!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce