{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Kongepyton med komplet terrarium sælges!! {{forumTopicSubject}}

Ved ikke, om det er ok at lave annoncer herinde??
Nu prøver jeg i hvert fald, da alt andet har været uden held..
Min smukke dreng søger nu nyt hjem, da jeg står og skal flytte hjemmefra, og ikke har nogen til at passe ham. Jeg har haft ham siden 2007 og har aldrig haft problemer med ham. Han spiser glædeligt hver gang, han bliver tilbudt, skider fint og skifter ham. Han har en fugtbox, som han benytter sig meget af, hvilken sørger for, at hamskifte forløber 100 % problemfrit og af sig selv smiley
Har altid været i hænder.
Medføger: Terrarium (ikke hjemmelavet) med følgende mål: længde 95 cm, bredde 40 cm, højde 50 cm, fugtbox med næsten fuld pose vermiculite, varmelampe + 2 ekstra, grene, exo-terra skjul og vandskål, varmemåtte (næsten ny), thermostat til styring af temperatur (splinterny), rest af frostrotter, transportkasse, timere, stor pincet til fodring, handsker, evt. ekstra skjul. Kort sagt alt, hvad man behøver til sådan en dreng smiley

Pris: 2500 inkl. ALT!

OBS: Prisen kan evt. forhandles.

Skal væk nu, da han ikke får den opmærksomhed, han fortjener, da jeg bor et sted, hvor jeg ikke må have ham, og "passer" er bange for slanger..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kongepyton med komplet terrarium sælges!!
Kommentér på:
Kongepyton med komplet terrarium sælges!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce