Hvis hesten kommer til skade {{forumTopicSubject}}
Jeg skal på ferie fra i morgen nat, og frem til fredag i næste uge. Derfor er jeg jo af gode grunde ikke hjemme.
Jeg er så kommet til at tænke over en ting.. Hvis min hest kommer til skade, skal mine forældre så ringe og fortælle det, eller skal jeg først have nyheden når jeg kommer hjem. Her tænker jeg både på, hvis hesten får en 'almindelig' og ufarlig skade, hvis der sker noget en dyrlæge nemt kan kurere, men også hvis hesten kommer så alvorligt til skade, at den må aflives på stedet.
Og med skade, er det jo ikke nødvendigvis en foldskade o.lign men også en sygdom, infektion eller whatever det nu må være. Hvis det var jer, vil I så have det afvide med det samme, og måske gå og tænke på det resten af ferien? Eller vil I ikke have det afvide før I kommer hjem, og hesten i værste fald allerede er aflivet?
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.919
Har selv lige været på ferie i 14 dage, og der sagde jeg til min veninde hun bare skulle ringe hvis det var, også selvom jeg evt. skulle komme hjem, hvis det var =)
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 1.642
Så jeg ville stole på de mennesker jeg har givet tillid til ville passe min hest godt og at de gjorde alt det bedste for den og gav den alle muligheder for at komme igennem evt sygdom.
Mvh Natasia
Hvis hesten kommer til skade
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside