{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Hvis hesten kommer til skade {{forumTopicSubject}}

Jeg skal på ferie fra i morgen nat, og frem til fredag i næste uge. Derfor er jeg jo af gode grunde ikke hjemme. smiley

Jeg er så kommet til at tænke over en ting.. Hvis min hest kommer til skade, skal mine forældre så ringe og fortælle det, eller skal jeg først have nyheden når jeg kommer hjem. Her tænker jeg både på, hvis hesten får en 'almindelig' og ufarlig skade, hvis der sker noget en dyrlæge nemt kan kurere, men også hvis hesten kommer så alvorligt til skade, at den må aflives på stedet.

Og med skade, er det jo ikke nødvendigvis en foldskade o.lign men også en sygdom, infektion eller whatever det nu må være. Hvis det var jer, vil I så have det afvide med det samme, og måske gå og tænke på det resten af ferien? Eller vil I ikke have det afvide før I kommer hjem, og hesten i værste fald allerede er aflivet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis hesten kommer til skade
  • #1   27. jul 2011 Jeg ville helt klart have det at vide med det samme.

Har selv lige været på ferie i 14 dage, og der sagde jeg til min veninde hun bare skulle ringe hvis det var, også selvom jeg evt. skulle komme hjem, hvis det var =)

• #3   27. jul 2011 Jeg ville først have det at vide når jeg kom hjem, ville stole på at dem der holdt øje med min hest, gjorde det bedste for den og nok skulle passe godt på den, og en ferie er som oftestn ret dyr så jeg vil gerne kunne gå og nyde min ferie også få den dårlige nyhed når jeg kom hjem. Da jeg ikke ønsker at få ødelagt en ferie jeg måske har smidt 8.000 kr på. Og er hesten blevet aflivet er det forfærdeligt men ville alligevel ikke kunne gøre noget ved det hvis jeg sad i fx grækenland eller var i usa.
    Så jeg ville stole på de mennesker jeg har givet tillid til ville passe min hest godt og at de gjorde alt det bedste for den og gav den alle muligheder for at komme igennem evt sygdom.

Mvh Natasia

Kommentér på:
Hvis hesten kommer til skade

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce