{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

back to basis {{forumTopicSubject}}

ja inde for hestetrænningsverdens findes dette begreb jo.
En gang var jeg lidt imod det, men lært lynhurtigt med mine egne heste at dette kunne være den bedste måde faktsk at starte noget nyt og knytte bånd. Især da jeg jo fik en vildhest i hænderne fik dette en hel ny betydning.
Emlyn som han jo hedder og jeg var kommet så langt som faktisk at udstille på roskilde dyrskue

http://hestegalleri.dk/uploads_xl_wm/2470197.jpg?05-07-2011_00:59:50

Men jeg havde stadig rigtig mange problemer med faktisk at få grime på ham da vi kom hjem, og Emlyn er jo mesteren til at få grimer af og halsremme, så det blev et problem især at jeg skulle have ham ind på en lille fold før jeg kunne ligge en grime på ham, med mas og besvær, stærkt imod mine egne principper, og en metode jeg var rigtig ked af at brug.
så vi lavede en back to basis, vi opfører os som om Emlyn aldrig nogensinde har haft grime på og det hjalp, hvor utroligt det end lyder, gik jeg fra at have en hest der ikke var tilknyttet til mig, til at han nu leder efter mig på folden når han kan hører mig, og han frivilligt stiller sig ved mig og lader mig rører ved ham selvom han ingen grime har på
fotoalbummet skidre vores back to basis arbejde rigtig godt

http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=324078

Selvom emlyn har været på roskilde dyrskue og var har været ude og gå turer sammen, arbejde vi nu på denne måde for at han skal lærer at grimen ikke betyder pres og det er sjovt at få grimen på.
Hesten er dog lidt tosset for hvis jeg kommer med hans showtrense kravler han nærmest selv i den, i mens han ikke gider grimer hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  back to basis
Kommentér på:
back to basis

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce