{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Model billeder.
  • #1   14. aug 2011 SHIT du er flot! :o) Og virkelige nice billeder! smiley

  • #2   14. aug 2011 Rigtig flotte og flot arbejde. Kan ikke se noget galt med dig, måske kun nogle fotografiske ting, men det kan du jo nok ikke gøre for smiley

    Der er dog nogle jeg synes bedre om end andre. Kan lige uddybe mine meninger lidt smiley

    (link fjernet) Super flot! Flot udtryk og flot i s/h. Dog vil jeg sige at det er ærgerligt at du er så lys, da der er mange detaljer der går tabt. Dine arme fx er fuldstændig hvide, og ærmekanten er væk. Her ville jeg gerne have set det lidt mørkere, så man kunne skelne detaljerne. Men ellers skide flot billede smiley
    (link fjernet) Samme problem som ovenstående; alt for lyst! Redigeringen ser meget amatøragtig ud, og især med farver som hvid, rød og sort skal man passe på at kontrasten ikke bliver for høj, for så får man noget værre farvehejs. Men ellers synes jeg at det er pænt. En rigtig fransk chick smiley
    (link fjernet) Dette billede bryder jeg mig ikke om. Synes ikke at det er dårligt, men jeg har svært ved at fange idéen. At du vender ryggen til og holde paraplyen, det ligner et snap-shot der blev taget, og at du slet ikke er klar, men er ved at rede din paraply fra en kastevind. Derudover bryder jeg mig heller ikke om lokationen. Synes at baggrunden er meget forstyrende med de mange små detaljer med gelænder osv. Så desværre, dette billede synes jeg slet ikke om.
    (link fjernet) En flot posering, og du gør det rigtig godt, men desværre synes jeg at fotografen ødelægger dit gode arbejde. Perspektiv, vinkel og redigering yder bare slet ikke dette billede retfærdighed! Billedet er skævt, og hvis man rette det op, vil man cutte din fod af (der for øvrigt befinder sig alt for langt ude i siden, fejlbeskåret). Så synes jeg at der er for meget luft over, under og bag dig, det er slet ikke beskåret rigtigt, og efterbehandlingen synes jeg simpelthen er for kedelig. Det ligner mest af alt et snapshot, og det synes jeg virkelig er synd, for det er en flot posering. smiley
    (link fjernet) Aaah det var meget bedre! Her er alt bare i harmoni (i forhold til de to forrige). Rigtig flot efterbehandling med sepia og de røde læber, flot beskåret og flot arbejde fra dig af. Et rigtig flot billede, der nok lægger sig til mine ynglings! smiley
    (link fjernet) Her kan jeg også godt li efterbehandlingen med de lidt blege og 'betonagtige' farver. Dog er jeg ikke enig i vinklen. Synes at fotografen skulle have taget billedet mere skråt på, så dit knæ ikke skyggede for dit hoved (enten det, eller også skulle du have taget benet ned, og sidde mere frontalt på trappen, så fotografen fik din krop mere i profil). Men ellers kan jeg godt li dit udtryk. Det er tænkende og stemningsfuldt. Flot smiley
    (link fjernet) Dette kan jeg rigtig godt li! Måske jeg ville tage lidt af toppen, så der ikke var så meget luft over dit hoved, men eller er det bare lækkert Super flot med dit hår! smiley

    Det var så mine meninger om de nye billeder smiley Selvfølgelig kan du ikke gøre for det fotografiske, som jeg desværre synes at der er mest fejl i/jeg er mest uenig i, men dit arbejde er bare godt. Super flot arbejde smiley


  • #4   14. aug 2011 Tak for de søde kommentare!

    Anna-Sophie Lund Johnsen ©
    Tak fordi at du har brugt din tid på det. Jeg er glad for at du både har kommet med lidt kritik også med noget posetivt. Det varmer! Tak igen!


  • #5   16. aug 2011 kønne tøzz ! smiley

  • #6   17. aug 2011 Tak! :')

Kommentér på:
Model billeder.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce