2.382 visninger
|
Oprettet:
sødt citat {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen. ved det lyder meget mærkeligt men ville lige spørge om der er nogen af jer der kan et fint,sødt,kærligt eller noget citat:)
det må gerne være på dansk men også engelsk
haha håber i forstår hvad jeg mener haha
nov 2008
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 365
jul 2009
Følger: 125 Følgere: 112 Heste: 5 Emner: 170 Svar: 1.350
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 184 Svar: 944
Altså hvad skal det være for nogle citater? (: Har et helt skab fyldt med over 100 citater
sep 2008
Følger: 293 Følgere: 316 Heste: 20 Emner: 240 Svar: 1.388
Det der ikke dræber os, gør os stærkere.
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på at der er
en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til - grib den med begge hænder.
Kærlighed er verdens bedste medicin, dog fører det næsten altid til sorg, men husk at der findes mange former for kærlighed!
Det er ikke menneskerne i livet der tæller, men livet i menneskerne.
Det er ingen kunst at forføre et menneske, men en lykke at finde én, der er værd at forføre.
Livet forstås baglæns - men må leves forlæns.
Det store er ikke at være enten det ene eller det andet - men at være sig selv - og det formår hvert eneste menneske, hvis det vil.
Frygten lever i fortiden, bekymringen lever i fremtiden. For at være lykkelig – lev i nuet.
Fortiden er en historie. Fremtiden er et mysterium. Nuet er en gave.
Livskvalitet er at vælge og at tage konsekvenserne af sine valg. Vi vælger ikke altid, hvad der rammer os, men vi vælger altid selv, hvordan vi reagerer på det, der rammer os.
Kærlighed er når du finder det menneske, blandt tusindner, der fylder tomrummet i din sjæl.
Kærlighed er som luft. Usynlig, men virkelig - Nødvendig for at kunne leve.
Gamle mennesker tror ikke at unge ved noget om kærligheden - Unge mennesker tror at gamle har glemt kærligheden.
Før du dømmer mig...Ta`mine sko på. Gå samme veje, som jeg har gået. Bearbejd tabet af mennesker, jeg har mistet. Og at gå gennem alle følelser og hændelser, som jeg har gjort. Snuble over alle stenene, jeg snublede over. Rejs dig altid op igen og gå samme vej, som jeg gjorde. Efter alt dette kan du dømme mig eller mit liv.
***************NU KOMMER DEN ALLER BEDSTE***********************
*****ELLER DET VIL SIGES AT DEN MAND ER DET ALLER BEDSTE!********
Jeg har en drøm, at mine fire børn en dag vil leve i en land, hvor de ikke vil blive bedømt på deres hudfarve men på deres karakter. Jeg har en drøm i dag! Matin Luther King Jr. (DET SKAL LIGE SIGES AT JEG HAR SÅ STOR RESPEKT FOR DEN MAND!)
*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'''
Og nej, det er ikke noget jeg bare har fundet og så bare kopieret det hele! - Det er noget jeg har siddet og kigget igennem også ud fra det har jeg skrevet dem ind efter jeg har kigget MANGE steder! ;-D.
jul 2008
Følger: 64 Følgere: 66 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 2.545
okt 2008
Følger: 628 Følgere: 563 Heste: 2 Emner: 289 Svar: 734
det må gerne være et citat der f.x handler om venner, eller kærlighed eller sådan
men meget gerne noget der får dig til at tænke lidt over tingene i livet
sødt citat
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside