{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Bidløs åbenbaring! {{forumTopicSubject}}

Troede aldrig at det skulle ske. men det gjorde det altså.
jeg har jo reden/rider med og uden bid.
men når jeg har redet uden bid har det været sådan lidt noget hygge/useriøst noget.
men så:
Lige siden maj måned har Duchess opført sig totalt sært, i starten troede min mor at det var græsset der påvirkede, så om det var hendes hormoner også til sidst sagde jeg, at det føles mere som om det er hendes tænder..hun var ved at blive lidt hovedsky og bed sig enormt på, på venstre volte og stivede sig i hele kroppen.
Dyrlægen kom ud og tjekkede og han mente ikke der var noget..(han tjekkede kun lige ved at tage et hurtigt kig ind i munden -.-')
så ringede vi igen her august og det kom endelig ud i sidste uge. Da han så endelig gad bedøve duchess og tjekke HELE munden, var hele venstre side skarpe som et barberblad! (mærkede selv efter) hendes venstre kind var dobbelt så stor indvendig, fordi hun havde gået og bidt sig, så havde jeg ladet hende stå en dag eller to når hun var blevet alt for træls også var det jo helet også har jeg redet igen og hun havde bidt sig selv igen!
Det eneste Dyrlægen sagde var "ups".......var meget vred forresten..
nå, han sagde jeg sagtens kunne ride hende dagen efter og det var stadig lige slemt også aftalte min mor og jeg at jeg lånte en Hackamore af en veninde og red lidt bidløs ridning i en uge eller to. og hvilken forvandling!
Har næsten fået min gamle pony igen! det er fuldstændig magisk! det er over et halvt år siden hun har gået så afslappet! jeg sad og tudede igår, efter bare 2 dage med en hackamore på, og duchess gik helt fuldstændig i holdning af sig selv og bar sig selv og var faktisk næsten ved at gå alt for meget under lod! hun ville bare så gerne! (hun går også afslappet med bidet førhen, men siden det med tænderne, men hvis man kender duchess, så har hun givet bidet skylden for at have ondt, så nu giver jeg hende en masse gode oplevelser uden bid i det næste lange stykke tid, også ser vi om hun ikke kan glemme den grumme episode..har forresten skældt min dyrlæge ud!)
Så jeg har fået en bidløs åbenbaring og vil helt sikkert ride noget mere bidløs, når det har den virkning på min hest. og tage min bidløse del meget mere seriøst!

ville bare lige dele denne dejlige oplevelse med jer smiley
andre der har haft en fantastisk uge, so far? :b

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bidløs åbenbaring!
Kommentér på:
Bidløs åbenbaring!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce