{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

god og billig fuldfoder ? {{forumTopicSubject}}

hvad bruger i? jeg havde tænkt mig fuldfoder med lucerne i,
men er i vildrede da det helst ikke skal være for dyrt..
og har nogle noget erfaring med toprun struktur foder?
jeg skal bruge til en unghest og en buttet pony, begge er meget nøjsomme racer men ungheste skal stadig have en hel del når den stadig er i vækst :

så gode fodertips tages imod smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god og billig fuldfoder ?
  • #1   19. sep 2011 Jeg bruger TM heste müsli special som kun koster 90,- for 20 kg! smiley
    Jeg bruger dette som fuldfoder og det virker fint fo mig smiley


  • #2   19. sep 2011 tak, også noget jeg havde overvejet smiley takker

  • #3   19. sep 2011 Jeg bruger Møllerens hestespark og blander lucerne deri.

    Hestespark koster 129 kr og lucerne kan du finde billigt diverse steder smiley


  • #5   19. sep 2011 jeg er skiftet over på noget der hedder: VR-Pferdemusli ohne hafer fra tyskland. det bliver alle mine fodret med, både de to nøjsomme og hende der har meget svært ved at holde huld.. alle mine funger fint på det og elsker det.. det koster 137.5 danske kroner for 30kg...

  • #6   20. sep 2011 Jeg bruger Subli fuldfoder det er rigtig god kvalitet og der er mange varianter så du kan tilpasse det både til unghesten, koldblod og heste i hård træning.

    Bruger sportsbrok til heste i træning koster kr. 106,- for 20 kg
    Bruger ponybrok til vores koldblod det koster kr. 106,- for 20 kg.
    Bruger Merrrierbrok til vores ungheste det koster kr. 115,- for 20 kg.

    Det kan bestilles og købes her:
    (link fjernet)


  • #7   21. sep 2011 TM heste müsli special er der kun 15 kg i en sæk og ikke 20 kg :o)

    Jeg er begyndt at bruge dangrønt FiberLUX Basic, min oldenborg dreng er der lagt foderplan for og han skal have 800 g dagligt og 8 kg hø og han er i arbejde 3-4 x om ugen (dressur/skovture) han er lidt til den meget tykke tid pt, håber han taber sig lidt her over vinteren :o) og havre kan tilføres hvis mere energi ønskes, det kan tilpasses alle racer og typer og det er jo lucerner, med ærter, majs, vitaminer og mineraler osv. så man skal ikke ikke blande det op med lucerner, pris 187,5 kr. for 25 kg


Kommentér på:
god og billig fuldfoder ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce