{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

motion hvordan. {{forumTopicSubject}}

hej hesteelskere.<3

jeg har det sådan med min plag at jeg gerne vil have hun rør sig lidt når jeg er der og jeg går små ture som opvamning og så løber hun bag efter hvor jeg har longepisken. bare lige lidt. og så laver jeg en masse andet. men det får hun ikke så meget motion ved. her til sommer syntes jeg hunvar for tyk og er nu ved at blive god i form igen. men jeg har det sådan at jeg gerne vil motinere hende på en sjovere måde. jeg har prøvet sådan noget med store bolde og pladtikposer osv. men hvad jeg jeg ellers motinere hende? ved godt at man ikke må motinere plage for meget men vil bare godt have hun får lige lidt bare 2 min. er nok. men hvordan. nogen andre lege? andet?

håber virkelig i kan hjælpe :)<3

knus amalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motion hvordan.
  • #3   20. sep 2011 hun er snart 2 år men mener der samme. men over små spring kan hun vel godt. men ture er det bare ikke altid vejr til at gå ture.? det skal være noget ude på marken så hvis det regner så kan jeg lige gå ind. men det var da nogen muligheder smiley tak skal i have smiley

• #4   20. sep 2011 og så er det noget jeg kan gøre flere gange om ugen. løsspringning kan hun vel ikke tåle hver dag?

• #7   20. sep 2011 havde mig nu heller ikke tænkt mig det her til vinter. men måske næste år hvor hun er 2 og nogen måneder. ej ved ikke hvornår kan de springe uden belastinig. eller det får det vel hele livet men hvor det er bedre for dem. end nu her hvor de er små? hvor gamle skal de være?

• #10   20. sep 2011 oka ja nu må vi se hvad jeg gør regner bare ikke med at jeg gør det forløbig. smiley kan i ellers komme i tanke om nogen lege andet. ved ikke. noget man ikke arbejder med så tit?

• #12   20. sep 2011 jaa det var i hvert fald noget jeg skal have fat i smiley det er jo noget man også kan måde på ture osv. tak smiley

• #13   20. sep 2011 Lidt på siden, men for oplysningen, 2års hopper bliver løssprunget til kåring i DV, var selv og så det i weekenden smiley
    -TR

• #15   21. sep 2011 Vores shetter føller sprang en forhindring på ca 40 cm høj og 1 meter bred, da hun ikke var mere end 4 måneder, dette var helt frivilligt, moderen var kommet om på den anden side af de 3 telefonpæle vi havde liggende, og den nemmeste vej syntes føllet var over, og ikke at gå de 2 meter uden om, og den har gjort det flere gange, for er den på den ene side og den skal på den anden side hopper hun bare over, og hun har ikke taget skade.

men ang dit spørgsmål, så kan træning være en masse "farlig ting" øvelser, som paraplyer presseninger osv, men dette giver ikke motion, der er nok kun et at gøre - at gå og løbe ture med den, evt have den med som hånd hest, det kan vores da hun var 1 år smiley

• #16   21. sep 2011 oka tak smiley

• #17   21. sep 2011 altså jeg løber med min 2års.. motion til både mig og pony smiley
    det er så dog også en miniature.. man plejer at sige .. jo dyrer jo mere skrøbelig.. såå ..
    de små er lidt mere rubuste..
    Har cykklet med ham 2 gange.. bar i hans tempo, og så kun lige over til folden og tilbage 300m ca .. såå smiley
    det sys han var suuuuuper sjovt smiley

• #18   22. sep 2011 det havde jeg faktisk også tænkt men der er faktisk kun vej at gøre det på og den er oka befærdet. så ...

Kommentér på:
motion hvordan.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce